2010. május 21., péntek

Péntek este... :)

Még egyáltalán nem biztos, hogy mára ennyi volt, de egyelőre csend van, alszanak.
Evés után (19:20-kor) vittem be a gyerekeket a szobába, játszottunk kicsit, majd bekapcsoltam a bébiőrt (már van "rendes", nem a telefonokat használjuk:) ) és bementünk Mamáékhoz vacsorázni. Addig nagyon jól elvoltak itt a gyerekek, nem volt sírás, hiszti, semmi.. Igaz, hogy mikor bejöttünk csatatér fogadott: habtapi felszedve, játékok szétdobálva. :) De valahol erre számítottam.
Látszott, hogy nem álmosak, játszhatnékuk, mehetnékük volt. Így a fürdést az előző tervek szerint a film utánra halasztottuk.
Livike elég hisztis volt, egyfolytában menni kellett Vele, fogni a kezét, járkáltatni. Ha leültettem, vagy csak megfogtam, hogy pihenjünk kicsit - főleg én:D - akkor eldobta magát és hisztizett... Nagyon élvezte, hogy megy, még ha nem egyedül, akkor is. Levit kergettük, mentünk utána. :) Ő is élvezte. Bár akkor, amikor Apával szemben ülve egymáshoz lépegettettük Livikét, kissé féltékeny volt, jött Ő is oda, vagy egyszerűen csak befeküdt az "útba" teát inni. :))
Látszik, hogy Livike nagyon AKAR menni! Az, hogy ez milyen módon sikerül, már hagy némi kívánnivalót maga után. Ha odafigyel és szépen lassan megy, akkor jó, de ha sietne, vagy bohóckodik közben, akkor nem lehet irányítani, tartani, félredől, vagy épp előre, húz maga után... de így ez nem jó. Nem tudom mit kellene csinálni. Hagyjuk, hogy magától belejöjjön, mint Levi is, vagy mégis meg kellene mutatni gyógytornásznak, vagy Dévényesnek, hátha valami mégis van, ne rögzüljön rosszul a járás folyamata... Viszont ha megfogjuk a kezét egyből felhúzza magát és áll, csak elindulásnál felejti el néha a lábát is vinni a törzse után... Levi pl ezt nem csinálta, hogy feláll, Ő egyből ment. De jóval stabilabban kezdettől fogva, mint most Livike. Nem tudom mi lenne a jó megoldás...
Nagyon akarja, ez látszik, szerintem ösztönzi Levi is, hogy folyton járkál, szeretne már Ő is menni... Ebben most Levi jár élen. Annakidején mikor Livike kúszott már szinte hónapok óta és Levi meg csak hasalt és "evezett", ugyanezt érezhette, mint most Livike... csinálná, de még nem tudja. :(

A filmet hellyel-közzel még láttam is, bár Livikével foglalkoztunk, utána mindkettő feljött mellém a kanapéra, mert oda ültem, persze Nekik is ott kellett feküdni, néha egymás tetején. :))
Livike teljesen kifáradt, már felmászni alig tudott az ágyra....
Ahogy vége lett a filmnek csináltam is a kaját, a helyet, és kezdtük a fürdést.
Én Livikét, Apa Levikét tette rendbe, megágyaztam, megkapták a kaját és szinte azonnal el is aludtak. Nem néztem még, hogy mennyi kaja maradt - ha maradt egyáltalán - reménykedem benne, hogy jól laktak és reggelig alvás lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)