2010. május 5., szerda

...este

Természetesen ahogy kiléptem a kapun, Livike felébredt. Szinte mindig így van. :) A postát gyorsan megjártam, boltba nem kellett menni, Mama bement hazafelé jövet.
Mire hazaértem Livike már etetőszékestől bent volt Mamáéknál, most ott ette meg az uzsonnát. :) Sonka, sajt, kenyér, pici sült csirke husi, de az nem nagyon kellett...
Levike is felébredt hamarosan, úgyhogy Őt is bevittem, hadd egyenek együtt.
Jól el is telt az idő, 18:20 volt mire befejezték a kaját, utána még bent a nappaliban volt egy csomó járkálás, mászkálás, viháncolás. Azt hittük, majd nagy sírás lesz, ha bejövünk, ugyebár a nagy tér után a kis szoba, ráadásul az a fránya ketrec is bent van. :( De nem.... 19 órakor jöttünk ki, persze előtte csináltam teát, azzal jól el is voltak, nem volt nyekergés, hogy le lettek téve. :)
Levike egyébként odabent kiélvezhette a tévé nyomkodását, ugyebár itt nem fér hozzá, így jól megnyomkodta a benti tévét. Először elkapcsolta másik csatornára, majd felhangosította, de ezt közvetlen az után, hogy én mondtam, hogy "Ha nem hallod, akkor vedd hangosabbra!" Persze ez totál véletlen, hisz' ott van a négy gomb egymás mellett a tévé elején, de akkor is olyan jól jött ki a helyzet. :)))
Mama előtte elpakolt minden leborogatható dolgot a szobából, de azért így is terelgetni kellett kicsit Őket, hogy mégis merre menjenek inkább, ahol a legkevesebb esély van kárt tenni akár magukban, akár a berendezésben. :)

De már ott tartunk, hogy 19 óra, és kijöttünk...
19:30-ig eltelt az idő, pakoltam, a kaját készítettem elő, majd be is mentem játszani a gyerekekhez. Livike megint az ágyunk szélén állt, és piszkálta az éjjeli fényt a konnektorban. :( Rászóltam, hogy nem szabad, de csak nyújtózkodott, nevetett, látszott, hogy nem vesz komolyan, és csakazértis csinálja! :( Mivel Levi kiságyának dőlve állt, egyszercsak megbillent, és bebukfencezett Levi ágyába. :( Nem gondolnám, hogy megütötte magát, mert elvileg nem esett olyan magasról, meg a matracon még pléd is van, csak inkább megijedt. Egyébként tényleg szabályos bukfencnek tűnt, mert legalábbis amennyit hirtelen láttam belőle - pedig ott álltam, de olyan hirtelen történt, hogy elkapni se tudtam:( - az az volt, hogy először a feje (homloka) ért le ahogy átlendül a "korláton" (kiságy rácsán) majd úgy követte a teste és végül hanyatt fekve érkezett meg. Persze egyből sírásra görbült a szája, és persze, én egyből felkaptam és vigasztalgattam. Mikor letettem a habtapira, hogy biztos nem sérült-e meg, nem fáj-e valahol, már vigyorgott, és fél perc sem telt bele, már újra az ágyunk szélén állt...... Odamentem, hogy nem szabad, meg nem nyúlkálunk a konnektorhoz... ekkor belenézett a kiságyba és elkezdett sírni... Biztos eszébe jutott, hogy mi történt az előbb.. Levettem az ágyról és épp kerestem valami játékot, hogy majd odaadom elterelésnek, mikor bejött Mama, ennél jobb elterelés soha nem kell... :) onnantól kezdve nem mászott fel az ágy szélére. Na, majd holnap folytatja.... De ez félelmetes! Ennyi erővel a kiságy mellé is eshetett volna! Hát mindenképp keresi a veszélyt ez a lány? :( Mit tegyünk oda, hogy ne menjen fel? :((

Gyorsan megcsináltam a kaját, fürdős cuccot, vizet, stb, majd a szokásos rendben: Livi és Levi. :) megfürdettük a gyerekeket. Én Livit, Mama Levit fürdette. Mindketten jól viselkedtek közben és egy ideig utána is, bár egy cseppet sem látszottak álmosnak.... Mondjuk nem is alszanak még most sem...

A filmig jól elvigyorogtak, ettek, felálltak, "beszélgettek", majd a film alatt végig kiabáltak, de főleg Levi.... Néztem, mint tudnák hozzávágni (plüssállatka) de nem volt semmi a kezem ügyében, csak a távirányító... azt azért mégsem :))) Így csak egyfolytában rászóltam, háromszor visszaadtam a kidobált cumisüveget, közben lett plüssállatka is, mind hasztalan......
Livike elaludt, de amikor jöttem ki, már megint állt az ágyában....
Szerintem ez az este is a repetázásról, altatásról, idegeskedésről fog szólni... :(
De azt is tudom, hogy ha megcsinálok pl 210 ml, vagy akár csak 180 ml kaját, tuti bealszanak a felének a megevése előtt.... inkább csinálok többször kevesebbet, minthogy kiöntsem.... hisz' mint ismeretes vészesen fogy a tartalék, jelenleg nincs utánpótlás.... :(
Szóval így állunk jelenpillanatban, holnap majd megírom a folytatást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)