2010. május 12., szerda

Szerda - eddig

Glaggy-glaggy-glaggy, vagy klatty-klatty-klatty - ez Levike legújabb "mondása" :)))
Csak azért kezdtem ezzel, mert épp most is mondta, ahogy írni kezdtem. :))

Éjjel alvás volt, reggel 5-kor sem volt ébredés a telefonjelzésre, 7:10-kor viszont már igen, 7:20-ig valahogy még kihúztuk, de utána muszáj volt kelnem....

Esett az eső... pedig 5 órakor még semmi nem volt, 8-kor meg már esett. Szerencsére el is állt hamar, de ahhoz elég volt ennyi is, hogy minden vizes legyen: a hinta, a járda... A hintát le lehetett törölni. A járda pedig jó, ha száraz, mert elázik a gyerekek cipője, amikor sétálunk Velük.... Még mindig nincs normális cipőjük....

Megcsináltam a gyümölcsöt, a placcot, ki is tettem a gyerekeket, bár csak nem sokkal evés előtt, mert egyébként folyton fent vannak az ágy szélén...:(

A tízórait is és az ebédet is idebent ették most is, mert ha épp nem esik az eső, akkor sem lehet kint lenni a szúnyogok miatt. Azért kaja után egy fél órát mégis kint voltak hintázni, a levegő az mindenképp kell. Ennél sokkal több kellene...

11:30-kor kicsi tápszerrel letettem Őket aludni, de egyikőjük sem aludt el. Levike még a tízórai előtt aludt kb 20 percet, gondolom Ő letudta ezzel a délelőtti alvását. Livike meg mostanában alig alszik valamit napközben. :(

13:40-kor ebédeltettünk, vagyis Mama. Elég jól megették mind a ketten a főzeléket. Túrórudit most nem kaptak, szerintem már unják, kicsit szüneteltetjük pár napig. Majd kapnak délután joghurtot meg sajtot, hogy meglegyen a napi tejtermék-adag. :)

Eddig játszottunk, de inkább nyűglődés volt, úgyhogy most csináltam egy kis tápszert és letettem Őket aludni.... (15:45) Remélem lesz alvás.. :)

Megint jön a borulás, biztos eső lesz...:( Nagyon "örülök" neki....
Ennyi hirtelen....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)