2010. május 26., szerda

Szerda délután

Livike elég jól eljátszogatott egyedül is, de azért ott voltam én is néha. :)
13:50-kor jött Mama, hogy megeteti, mert utána mennie kell.... A hőmérséklete 37,6°C volt, úgyhogy Ő is kapott 5 mg Nurofent, mert nem szerettük volna, ha még feljebb megy. Megevett egy fél tálka főzeléket, ez most olyan mindent bele kaja volt: a zöldséges maradékhoz főztem almafőzeléket és volt benne csirkehusi is, egy főtt tojás és piskótatallér is. Habarást most nem tettem a főzelékre, azt hittem a tojás majd besűríti, de nem tette, ezért kellett a piskóta bele.
Magához képest elég jól evett a kicsiLány.. :)
Épp mire kész volt, felébredt Levike is. 14:10 volt ekkor! :) Jó sokat aludt, biztos kiütötte a Nurofen, de le is vitte a hőjét 36,5°C-ra.
Kicsit még bágyadtka volt, talán szédült is még, mert elég bizonytalanul járt...

Kaja után sétáltunk, utána bejöttünk... azóta játszanak, de most már kezdenek nagyon nyűgösek lenni, mindjárt mérek megint hőt, adok egy kis kaját és hátha elalszanak...
Engem meg vár a sok vasalni való. Legalább egy részét ki kellene ma vasalnom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)