2010. május 12., szerda

Keddi összefoglaló - most már tényleg. :)

Van 14 percem a napból, igyekszem:
Az éjszaka eseménytelenül telt, szerencsére aludtunk mindannyian, annyira, hogy reggel 7:50-kor keltünk. :)) Livike volt ma is az ébresztőóra, Levike még ráhúzott 10 percet, csak azután ébredt fel, hogy elkezdtem Livikét öltöztetni. :)

Szokásos dolgok, majd Apa 9:30-kor elindult dolgozni, 10:20-kor kezdtük Mamával a tízórai gyümölcsöt adni a gyerekeknek, kint a teraszon. Sajnos a többi étkezést nem tudtuk kint megvalósítani, mert nagyon sok szúnyog volt már nap közben is, de főleg délutántól.. :(
A gyümölcsöt szépen megették, bár ha nem Mama etette volna, szerintem jóval több maradt volna meg, mint így, kb 3 kanálnyi maradt a púpos tálka gyümölcsből. Ma is a nagy pohárból adta Mama, úgyhogy egyre valószínűbb, hogy a tálkát utálják azért nem nagyon esznek, ha abból adjuk. :))

Kaja után sétálás és hintapalinta, de nem nagyon tűrték most, kb 10 perc után be kellett hozni Őket, ha nem akartam, hogy kimásszanak a hintából....
11:15-kor kicsi tápszer és irány az ágy...
Livike 11:45-kor már fent is volt! :( Bevittem Mamáékhoz az irodába, Mama épp pakolt valamit és ki volt téve egy nagy kartondoboz az iroda közepére... Én fogtam a Lányt és beletettem. :) Nagyon jól elvolt, csak azzal nem számolt, hogy ez bizony nem egy stabil találmány, fel lehet vele borulni. :) Bár Papa ott volt, vigyázott Rá... Utána volt járkálás, de főként mászkálás...:) Én közben csináltam az ebédjüket, amit végülis nem is ettek ma, majd holnap megpróbáljuk azt adni. A húst nem tettem bele, úgyhogy nem lesz baja.

Livike már 12:30-kor ebédelt, mert Mamáék is ettek, így Ő is kapott "kaját". Ez most tört krumpli volt pörköltszafttal. Kevés volt rajta, nem volt erős sem és sós sem, elég jól megette Livike... :)) Utána kapott joghurtot és a túrórudiból is evett valamennyit. Közben Levike is felébredt, Ő is evett, kisebb intenzitással és több ideig, de evett, az a lényeg. :))
Miután ezzel megvoltunk kicsi séta volt, kimentünk az utcára is, megnéztük a szomszédnénit, de ott mindig olyan huzat van az ablaka alatt állni, hogy jöttünk is hamar. :) Berci kutya kihasználva a nyitott kapu adta lehetőségeket, úgy elszaladt, hogy kb 10 perc múlva jött vissza a sokadik hívó szavamra a harmadik utcából... :) Úgy félek mindig amikor kint van, hogy elüti valami autó....:(

Miután bejöttünk, a gyerekekkel játszottam, majd 15:10-kor kicsi tápszerrel letettem aludni Őket, Mama figyelt rájuk, én pedig elmentem a postára meg a boltba....
Persze Levi nem aludt el először. Livike aludt, de felébredt, majd Levike aludt el, úgyhogy a délutáni rövid alvás is felváltva történt. :(
Miután visszajöttem, még elég korán - 16:30-kor - megkapta Livike az uzsonnát,hogy addig is nyugton legyen. :)
Levike 17:30-kor ébredt, Ő is kapott uzsonnát. Sajnos most nem evett olyan sokat, mint máskor, részben ez Livike miatt volt, mert Ő már addigra jól lakott, mire Levi hozzáfogott, és köpködött, teát kapott, az persze Levinek is kellett volna, meg a köpködést is utánozta, úgyhogy nem sokat evett. :( Teát viszont sokat ivott :)

18:10-kor bevittem Őket a szobába, onnantól kezdve játék, hiszti, nyűglődés, a szokásos ugyanaz kell mindkettőnek dolgok... Levike rendszerint lekönyörgi a babatévét, zenélős kütyüket, mindent a hifitorony mellől... Na, amikor a kb negyedik dologgal "eltaláltam" a gondolatát, olyan boldogan fogta meg a kis tévéjét, mint egy bőröndöt, úgy járkált vele a szobában:)))
Livike meg mászott utána heves miamiázással, meg természetesen el akarta venni, és mikor nem adta Levi akkor behisztizett.... hasra vágta magát a habtapin és jajjdenagyonsííírt... Adhattam bármit, nem volt jó. Végül Levi elfogadott egy másik játékot, Livike felsóhajtott és nagy örömmel vette birtokba kb fél percig a hőn áhított babatévét... :)))
Utána kezdődött elölről ez a folyamat a távirányítóval, meg még ki tudja mivel. :)))

19:30-kor jött Mama, nemsokáre kezdtük is a fürdetést. :)
Livike nem jött hozzám, hogy én fürdessem. :( Így én Levikét fürdettem ma. :)
Miután megkapták a kaját, rendbe tettem a szobát, stb... el is csendesedtek...
Közeledett a film ideje... Levike kezdett felállni, és hangosodni. :))
Végül meg tudtam nézni a filmet, nem volt gond. de 21:30-kor mégis kellett még csinálnom egy 90-est Levinek, mert akkor nagyon elkezdett sírni, előtte pedig már aludt is.....

Ennyi lenne röviden, tömören... :))
Túlléptem az időt, a keddi összefoglaló szerdára csúszott.
Én meg csússzak az ágyba..:))) Apa holnaptól (mától!) reggelre megy, jönnek a "nemszeretem" napok, mert bár délután már itthon van, és az jó, de a reggelek-délelőttök így elég nehezen telnek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)