2010. május 3., hétfő

Hétfő.... - A találgatások napja

Nem jól kezdődött a hét, már ha úgy vesszük, hogy éjféltől kezdődik. Ugyanis aludni azt kb 1:40-kor sikerült.
Livike végig aludt miután megkapta a 90 ml kajáját, annak a végét is Levi ette meg.. Csodálom mindig Őket, amikor úgy tudnak aludni, hogy a másik közben ordít... Mert Levike azt csinálta. :( Megette a kaját, majd úgy tűnt elalszik, de nemsoká felsírt.. Még így soha nem sírt. Hüppögve, már-már fulladozva sírt. Könnyekkel. :( Kivettem, ekkor viháncolni kezdett, de nem maradt most rajtam sem, mint akit besóztak, úgy forgolódott össze-vissza.
Éjfél körül már jobb híján megnéztem a pelusát, hát volt benne egy pár bogyó. Tisztába tettem, gondoltam ezután majd elalszik. Kapott újabb 90 ml kaját. Nem aludt. :( (Egyébként éjszaka, vagyis fürdés után már nagyon régen kellett utoljára tisztába tenni, azért is nem néztem korábban... a szagok sem árulkodtak. És amit még ezzel kapcsolatban nem értek, az az, hogy ugyanazt eszik-isszák, mégis teljesen másképp "hat" rájuk a kaja a termést illetően. Levi általában kemény bogyókat gyárt, míg Livi "rendes" vagy inkább lágyabb fomátumút... Nem egyforma az emésztésük gondolom... )
Megette a kaját, majd hamarosan újabb "furcsa" sírás következett, állt a kiságyban, zokogott, szaladgált, lefeküdt, ott is folytatta, én közben próbáltam csitítani, hogy Livit ne ébressze már fel, meg nyugodjon meg, aludjon, stb, de hasztalan volt minden kísérletem. Kivettem, ringattam, mert eszembe jutott, hogy nem jó, ha úgy alszik el, hogy álomba sírja magát, nem nyugodtan, mert akkor az éjszakája is olyan lesz.... Megnyugodott, de ahogy letettem újra elkezdte. Úgyhogy mégis úgy aludt el szegénykém, hogy elsírta magát.... :( Ez után már aludt reggel 7:50-ig, vidáman ébredt, mintha nem is lett volna semmi baj este.
Nem tudjuk mi volt a baj oka. A foga? - Nem látok újabbat jönni, dudorodni, bár attól fájhat. A hasa? - a bogyózás valószínűleg megkínozza, fürdés előtt is volt egy adag, akkor éjfélkor egy újabb, majd reggelre is. Délelőtt már "rendes" volt.
A tegnapi sok alvás utáni szédelgéses dolgai is furák voltak... Ma délelőtt Mama azt mondta Levire, hogy "úgy keresztbe állnak a szemei" magyarul valami nem okés vele... Tüsszög is néha, bár szerintem ennyit eddig is szokott, talán megfázott, mert amikor mentünk a Dédikhez kicsit ment a klíma a kocsiban....
Vagy: hülye fülledt idő van, és azt már korábban is észrevettük, hogy nagyon megviselik a frontok, meg a hirtelen időváltozások.
Sok minden okozhatta, bízom benne, hogy nem lesz beteg, és ma már minden jó lesz!

Mint már írtam is, alapban jó kedve van, bár nyűgöske, de ez szerintem azért furcsa, mert mostanában csak Livike szokott ilyen lenni.
A tízórai gyümölcs nagy részét Levike ette meg, Livi is evett, de nem annyit. Apa kezdte etetni, majd Mama átvette. Ez után hintáztak kicsit, majd 11 óra után nem sokkal letettem Őket aludni.
Livike 12 óra előtt pár perccel fel is ébredt, most kint van a placcon, de úgy hallom nem nagyon marad, úgyhogy be kell menjek valahogy lefoglalni. Vagy kihozom, még nem tudom. :)
Levike alszik....
Ja, és még egy lehetséges ok az éjszakai "műsorra": a bal szeme alatt és a homlokán, valamint a fején is vannak csípések. Hogy most szúnyog csípte meg, vagy pók, vagy valami más? Ki tudja..... De még a jórégen "beszerzett" másik csípés sem múlt el rendesen... :( Lehet, hogy az viszketett este.. lehet, hogy épp akkor csípte meg, csak a félhomályban nem láttuk... Minden lehetséges... Csak ne legyen semmi komoly baj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)