2010. május 4., kedd

Annyira azért mégsem...

Az előző bejegyzésben az esti rend helyreállásáról beszéltem, a nappalunk viszont elég rendhagyóra sikeredett.. :)
Volt ma minden: nyűglődés, sírás-rívás, sok séta, nem- vagy alig evés, valamint az alvás terén is be kellett érnünk annyival, amit délelőtt sikerült összehozni.
Este fürdésnél még egy maratoni hiszti, de az már a végtelen álmosság miatt volt. (gondolom...) De haladjunk szépen sorban, ahogy már megszokhattuk. :)

Legutóbb írtam, hogy Livike biztos mindjárt ébred. Nem sokat tévedtem, csupán annyit, hogy még át sem érkeztem az irományom olvasni (általában amikor már kiposztoltam és átolvasom, akkor veszem észre az elütéseket benne...)amikor visítást hallottam. És ez a visítás most Levikétől jött, amit közvetlen utána Livike sem hagyott annyiban, magyarul mindketten felébredtek. De még hogy! Megnyugtatni nem lehetett Őket, hiába vettem ki mindkettőt azonnal, hiába akartam valamivel lefoglalni Őket, játszani, felvenni, semmi hatása nem volt. Csak az ordítás volt, de az nagyon. :( Mi történhetett, nem tudom. Mire ijedtek így fel? :(
Kb 5 perc múlva azért lenyugodtak, de addig szörnyű volt a helyzet.
Szépen eljátszogattak, közben az ebédjük is elkészült. Mama csinálta a habarást, persze közben mindketten a karámnál álltak és ordítottak, én hiába voltam bent, az nem volt jó. Mama kellett volna, de Ő ugye a tűzhelynél állt, és ez nagyon szörnyű dolog volt, hogy nem velük foglalkozott... :) Mondjuk a kajával sem kellett volna, ha ezt előre tudjuk, hogy nem fogják megenni. :((

13:35-kor kezdtem az etetést, egyedül, mert Mamáék mentek edzésre, nem lett volna már ideje etetni, na meg nekem is meg kell(ene) tudni oldanom ezt a helyzetet. Hát nem sikerült. Talán kicsit savanyú volt a főzelék, nem tettem bele cukrot, mert legutóbb mikor tettem, akkor meg édes lett. De ez most másfajta alma, lehet, hogy az volt a baj.. Mindenesetre utólag tettem bele két babapiskótát, az úgyis cukrozott, attól édesebb is lett, de mégsem ették. :( Levike kb 5 kanálnyit megevett, Livike semmit. Kínáltam egy pár szem tojásos nokedlit is, abból Livike evett, de ez édes kevés ebédre....
Gondoltam, hogy talán nem éhesek, majd később még próbálkozom. Úgy is volt. Behoztam Őket, először sértődés volt, de utána megbékéltek, eljátszogattak elég szépen.
14:40-kor haza ért Apa, épp akkor hoztam ki a gyerekeket, hogy megpróbálok egy második felvonást ebéd-ügyben. Hát... nem ment most sem. Apának sem sikerült két kanálnyinál többet beléjük erőltetni, így lemondtunk a mai főzelék evésről. :( Bezzeg a vajaspogácsa, az ment! Ahhoz nem kellett könyörögni! :) Kaptak utána teát, így a mai ebéd sajnos ennyiből állt. :( Pedig lett annyi főzelék, hogy holnapra is jutna, de valószínűleg a kutya fogja megenni, a gyerekeknek meg már nem tudom mit kellene kitalálni, hogy megegyék. :(

Gyorsan elszaladtam a Rossmannba, meg a boltba is, amikor visszaértem már uzsonnáztak, gondolom kiéheztek, mert azt elég jól ették. :))
Nem kaptak tápszert sem, és valószínűleg épp ezért nem is aludtak. :(
Bent játszottak, annak a nyomait láttam is: a habtapi megint romokban hevert a szobában.... Azt mondta Apa, hogy nem tűntek álmosnak, inkább sétálgattak, meg volt sírás is, mert nem tetszett Nekik, amikor bejöttek....

Uzsonna után megint sétáltunk jó sokat, majd kb 18:30 körül jöttünk be. Nagyon hosszúnak tűnt az az egy óra fürdésig.... Annyira álmosak voltak! Livike mozdulatlanul tűrte Mamának, hogy tisztába tegye, ilyen is rég volt :))
Utána bújt, alapban jó kedve volt, kacagott nagyokat, de látszott, hogy majd' elalszik. Levinek is jó kedve volt, bár amikor Mama kiment fürdés előtt, akkor kicsit megint eltört a mécses mindkettőjüknél, de hamar megvigasztalódtak, mivel Livike kiságyában voltak mindketten, és ott elfoglalták magukat a falvédő szálainak szedegetésével. :)

Fürdésnél megint baj volt, egyszerűen annyira álmosak voltak már, hogy Livi szinte már aludt öltöztetésnél, de közben sírt is, meg vergődött... :( Levi szintén, már átadtam Apának, mert egyszerűen nem tudtam ráadni a pelenkát, forgolódott, felállt, fetrengett..... és persze sírt. A kajával percek alatt elaludtak.
Ekkor még csak 20 óra volt. 20:50-kor kezdődött a film, Levi pedig mint aki be van programozva felébredt, sírt, nyűglődött. Hát mondom ez nem igaz, hogy mennyire tud időzíteni! A kajáját megette persze, eleve csak 150 ml-t csináltam, hogy úgyis el fognak aludni evés közben. Odaadtam a Livi maradékát, azt is megette, majd az előbb csináltam még 90 ml-t, azzal úgy tűnt elalszik, de épp most megint sírni kezdett... :(
Úgyhogy azt hiszem, a mai estének sincs még vége....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)