2010. május 3., hétfő

Hétfő - folytatás.

Levike 13 órakor ébredt fel, úgyhogy ebédig közös játék volt. Ma is azt ették, amit tegnap, ma is úgy, ahogy tegnap: Levi többet, Livi kevesebbet. Túrórudi, tea...
14 órakor etettünk, vagyis Mama etetett.
Séta, hinta, benti játék, majd 16 órakor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
El is aludtak, kivételes eset. Mint ahogy az is, hogy Livike most többet aludt. :)
16:30-tól 17:40-ig. :) Levi csak 17:10-ig aludt kb... Levit gyorsan kivittem, Mama eljátszogatott Vele, meg az uzsonnát is megetette, addig én gyorsan elszaladtam a kisboltba friss meleg kenyérért, zsömléért. Még a telefonom is itthon hagytam, furcsa érzés is volt, hogy nincs nálam. Leginkább az óra miatt hiányzott. Bár gyorsan megjártam. :))
Épp haza értem amikor Livike is felébredt. Pedig csendben voltam...
Meguzsonnáztattam, majd séta, levegőzés, kerti üvegasztalon fekvés, hempergés. :) Oda ültünk le és a Kisasszony felmászott az asztalra. :))
Levike folyton ment volna, de elég fárasztó kézen fogva annyit menni, mármint nekem fárasztó... Menne már stabilan, hogy ne kelljen fogni! :)
Fürdés előtt játék, szokásos... Jó kedvük volt, bár Levike azért még mindig nem volt az "igazi" egész nap. Mintha szédelegne.... De még amúgy se megy olyan stabilan, nem tudom hogy végülis van-e valami baja még...
Fürdés után nem aludtak el. Az egész filmet végig hangoskodták, viháncolás, cumisüveg kidobálás, én szaladgáltam vissza adni, meg még csináltam is mindkettőnek 90 ml-t... Ezután viszont már sírás volt, Levi kezdte, de Livi is csatlakozott....
21:30-kor már Mama is bejött, hogy mi van már, behallatszik a sírás... Épp egy újabb adag kaját csináltam....
Kivettük a gyerekeket a nagy ágyra, közben Apa is haza ért, de úgy tűnik most sikeresen elaludtak.
Csak el ne kiabáljam!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)