2010. május 29., szombat

Téves hívás...:)

Tegnap este csörgött a mobilom, kiírt egy 70-es számot... a következő beszélgetés zajlott le miután felvettem:

- Halló tessék...
- Szia!
- ... Szia.
- (hallgat egy ideig) Örni vagyok! (tudom, hogy nem így kell leírni..gondolom Earni, de fene tudja honnan jött ez a becenév az illetőnek)
- Ki??
- Örni. Emlékszel rám?
- Szerintem nem jó számot hívott...
- Nem emlékszel? Múlt héten szombaton találkoztunk a Balatonnál.
- Velem biztos nem, mert én nem voltam ott. :)
- De, de. Szántódon, a faházaknál. Hát nem emlékszel?
- Mondtam, hogy én nem voltam sem Szántódon, sem máshol, én Szolnokon vagyok és leszek is egy jódarabig még. :) Nem engem akartál hívni!
- Pedig.... (és itt bepittyegett a telefonom, mert Papa hívott)
- Bocsi, hívásom van, tegyük le. Nyomozd ki, hogy kit akartál hívni, de nem engem, az tuti! :))

Jót mosolyogtam rajta. :) Nem vette a lapot, már az elején, hogy téves?
Azért két dolog felmerült bennem ezzel kapcsolatban:
- Ennyire jó volt a "buli" azon a bizonyos szántódi estén, hogy eleve azt meg kell kérdezni, a feltételezett "ismerős lánytól", hogy emlékszik-e? És ő sem emlékszik a lány hangjára?
- Majdnem egy hétig vár, mielőtt "újra" jelentkezik? Ha teszemazt velem történik ilyen, én biztos jól elhajtanám az illetőt, ha egy hét múlva jelentkezne csak, ha megígéri, hogy hív! :)

Nem tudom meddig tudta volna húzni a dolgot, ha nem kell letenni. :)
Apa ott ült mellettem, mondom Neki, hogy mi van, erre elkezdte (viccből persze)
a sértődöttet játszani, hogy persze, hova járok én amíg Ő dolgozik? Pasizni? :)))
Naja.. egyből a Balatonra! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)