2010. május 27., csütörtök

Nem javul a helyzet...

Bár a lázat egyelőre kordában tudom tartani, úgy általánosságban nézve a helyzetet, még nagyon messze vagyunk a végétől... :(

Az éjszaka jól telt, Livike fent volt 2:10-kor, megnéztem a homlokát, nem volt már meleg, úgyhogy nem háborgattam a lázméréssel. Szépen vissza is feküdt és aludt reggelig. Ez 5 órát jelentett első körben, Apa telefonjára felébredt, nem aludt vissza. A teát nem itta, úgyhogy csináltam 120 ml tápszert és miután azt megette vissza is aludt szépen.

Reggel 7:30-kor ébredtek, de 7:50-ig még bírtam velük annyira, hogy nem kellett felkelnem. :) Utána muszáj volt, ha azt akartam, hogy minden normálisan menjen a reggeli készülődésben. :)

Levikének meg sem mértem a hőjét, mert egyáltalán nem volt meleg a teste.
Livike viszont gyanús volt, úgyhogy mértem: 37,4°C volt a hőmérséklete.
Erre még nem adtam semmit, vártam, hogy megy-e feljebb. (ment...)

Megint jól elpiszmogtam az időt, úgyhogy 10:38-kor tettem Őket tisztába, hogy majd megyünk tízóraizni...
Ekkor már Levikének is megmértem, mert érezhető volt a melegség: neki ekkor volt 37,4°C . Nem kapott rá semmit. Livike viszont megkapta az 5 ml Nurofenjét, mert már 38,0°C volt a láza. :( Levike teljesen begajdult a Nurofen láttán, cuppogott, nyammnyammolt, nyalta a száját, hogy Neki is kell... :))) Egye fene, megkapta a már üres adagolót, azt szopogatta, úgyis csak azért kellett, mert látta Livinél... :))

Ezután következett a tízórai kint a teraszon. Mama etette Őket, elég jól megették, de látszott, hogy elég bágyadtak, főleg Livike... :(
Azért sétáltunk még egy pár kört itt az udvaron, de elég meleg van most kint, hőemelkedéssel/lázzal nem jó ilyenkor kint lenni. :(

12 órakor bejöttünk, hát... sehogy nem maradtak. Főleg Livike sírt nagyon, nem csak hisztizett, bár az is volt benne bőven...! Már nagyon álmos volt, majdnem elaludt a karomban, de ekkor Levi odajött és meghúzgálta a lábát. Grrr! :( Persze Levi sem aludt, csak rótta a köröket a szobában, viszonylag jó kedve volt, csak akkor sírt Ő s, ha Livike rákezdett. Márpedig pár perc szünet után mindig elkezdte.
Nem tudom hány foga jön most egyszerre, de veszettül eszi a kezét, biztos, hogy nagyban közrejátszik az állapotában a fogzás is. :(
Livike orrát is ki kellet szívatnom, mert folyton turkált benne, volt is eredménye a szívásnak, biztos zavarta a dolog az orrában. Ez kell még, hogy náthásak is legyenek! :( Ez is egy tünete (lehet) az oltási betegségnek. :(
A kiságyat persze nem lehetett megközelíteni Vele, annyira sírt. :( Alapban olyan nyugtalan, nyűgös, én nem tudom, hogy ez meddig fokozódhat még, de valami szörnyű. :(
Kapott Fenistil cseppet, mert az megfázásra is jó, meg nyugtalanságra is, annakidején még az első gyerekorvosunk mondta, hogy ha fogzanak akkor is lehet adni, mert kicsit jobban tűrnek vele.... Abból kiindulva, hogy a Germicid C-től sem nyugodott meg és nem aludt el, nem sok jóra számítottam a Fenistillel kapcsolatban sem. :)
Ez 12:15-kor volt. Levike is kapott, Neki sem árt az orrfolyás meg a nyűgösség ellen, de Ő csak 4 cseppet kapott, míg Livi 8-at.
Ugyanekkor Levinek lázat is mértem, mert melegnek éreztem: 37,9°C volt, így kapott 3 ml Nurofent. A Fenistil miatt nem mertem az 5 ml-t beadni, nehogy sok legyen. Levit amúgyis jobban kiüti minden ilyen szer, tegnapelőtt is olyan kis kótyagos volt egész délután a Nurofen után....

12:35-kor aludtak el, Livike itt a konyhában a hordozóban, Levike a helyén.
Livit később bevittem hordozóstól, mert közben főztem a kajájukat, és éppen most ébredt fel a Lány.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)