2010. május 20., csütörtök

Csütörtök - eddig jó :)

... De még hátra van a késő délután és az este. Remélem ma nem lesz akkora műsor, mint tegnap. :(

Reggel Apa már fent volt 5 óra előtt, én épp arra ébredtem, hogy felült, és a telefonjából próbálja kikapcsolni az ébresztőt. Inkább gyorsan kivettem én, mielőtt még jelezne: 1 perc volt hátra. (Neki lassabban mennek az ilyen műveletek, én este is beállítom kb 5 mp alatt, Ő meg nyomkodja egy ideig, pedig már mutattam, hogy kell csinálni kb 3 gombnyomással. :))
Ebből kifolyólag - mármint hogy csend volt - a gyerekek még csak meg sem mozdultak, mikor kijöttünk. :)
Én is visszafeküdtem, pedig vasalni akartam, hogy ne a Dédi Mamának maradjon a sok vasalni való, volt elég odabent Mamánál is... (a mi cuccaink közül csak egy adag gyerekruha, de Mamának sok vasalni valója volt. ) Szóval ki akartam vasalni, de inkább vissza feküdtem. (Mellesleg az a kupac ruha még mindig itt van, nem tartana sokáig, csak rá kellene szánnom magam, hogy hozzá fogjak...)

8:05-kor ébredtünk, Livike volt az ébresztőm... még 10 percig tudtam egy kicsit henyélni, de utána muszáj volt kelnem.
Levike csak akkor ébredt fel, amikor már a kész kajákkal mentem be, hogy öltöztetem a Lányt.
Levike egyébként szinte úgy kelt fel, ahogy letettem este. Még a takarója is rajta volt! :))
Jó kedvük volt, szépen tűrték a pelenkázást, öltözést... :)

A szokásos dolgok után 10:45-kor kapták ma az uzsonnát, végre kint a teraszon, mert elég enyhe idő van ma szerencsére. Kellett már a levegő nagyon!
Gyümölcs evés Mamával, hintázás, kicsi sétálás - felavattuk az új szandálokat itthon is. :) - majd 11:45-kor kicsi tápszerrel irány az ágy.

Livike 12:30-kor ébredt, kivettem a placcra, elég jól elvolt, bár nem csendben, azért Levikét hagyta aludni 13:30-ig. :)
Én közben megcsináltam az ebédjüket, amit Mama még épp meg tudott etetni Velük edzés előtt. Ügyesen ettek és sokat. Livike is! :) (magához képest sokat...)
Utána adtam még Nekik túrórudit, golyót, ücsörögtek még kicsit a levegőn, majd 15 órakor behoztam Őket teát inni, játszani.
Hamarosan megkapják a kis tápszert aludni....

Most ennyi lenne hirtelen, hozzá kellene fognom vasalni. Ha Apa haza ér, akkor viszont a boltba is el kell mennem, úgyhogy meglátjuk mit fut ki az idő.
Tudom, most is inkább vasaltam volna blogolás helyett. Na igen.... de nincs kedvem! :)) (Egyébként szeretek vasalni, nem tudom miért megy most ilyen nehezen. Port törölni nem szeretek, de azt is muszáj néha... a porszívózást is szeretem, meg a mosogatást is, csak ne zsíros tepsi vagy marha nagy öntött lábas legyen. (elmosom én azt is,csak utálom) A többi jöhet. :) Milyen házimunka van még... ja igen, főzés. Na, azt nem szeretek, mert nem tudok. Vagy fordítva? Persze alap kajákat tudok, de kísérletezgetni nem szeretek.... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)