2010. május 6., csütörtök

Néhány kép... :)

Rég tettem fel képeket. Igaz, nem is volt mit, általában a kamera volt mostanában kéznél... Na meg be is telt a memória kártya a gépben, lusta voltam kicserélni, nade most már van hely! :)

Levike lépeget. (2010.04.29.)

Livike rosszalkodik. "Kissé" veszélyes helyzetben és helyen... (2010.05.06.)

Levike csak nézi húgát.... és persze eszi a habtapit. :)

Még huncutkodik is! :) Azt hittem megint beesik Levi ágyába..... :)

Ebéd után... az a kötél ott a hintához tartozik. Mivel esett az eső, ma a hinta is maradt a teraszon. Az állvány alatt vannak a székek ilyenkor. :)

A napszemüveg mint elterelő eszköz volt evés közben... Mama szedte elő valamelyik fiók mélyéről. (mást keresett, ezt is megtalálta) :))

Ebből a képből vágtam ki az előző bejegyzésben szereplő képet.

Levike, akit minden érdekel! :) Most talán az, hogy mit is csinálok én ott éppen..:)

Rossz szokás: köpködni készül. :( Jó, hogy már nem volt semmi a szájában. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)