2010. május 15., szombat

Levike, az SMS-bajnok. :)

Még tegnap este történt a dolog:
Mivel Levi sehogy nem maradt nyugton, már a film vége felé odaadtam a telefonom, hogy játsszon vele, tetszett, hogy világít, amikor megnyom egy gombot.
Gondoltam, úgyse tudja kioldani a billentyűzárat, hadd nyomkodja...
Tévedtem.
21:30-kor letettem az ágyába, kaja a szájában, telefon a kezében, továbbra is bőszen nyomkod, csak azt láttam, hogy világít a telefon... Majd elalszik és elveszem Tőle.. - gondoltam és ott hagytam - :)
Épp a fürdőben voltam, amikor jön Mama kezében a telefonjával, hogy most akkor mi van, hogy ment már vagy 10 SMS a telefonomról, de üresen... Hát mondom Levinél van.... :))) Mama egyszer fel is hívott és Levi fel is vette! :) Itt lett Mamának gyanús, hogy hallja Levi hangját, de én miért nem szólok már bele... :)))
Úgyhogy sikerült a billentyűzárat kioldania, pedig két gombot kell egyszerre nyomni... Gondolom nyomta a középső gombot ezerrel, erre jön elő az üzenetek menü, majd az új üzenet, a címzettnél a legutóbbi címzettek.... nyomja, nyomja, nyomja, elküldi... :))

Amikor megnéztem, akkor láttam, hogy küldött ám jó sokat a Legény!
Mamának ugye vagy tízet, Tündinek az unokanővéremnek 8-at, abból az egyikbe még egy X-et írt is! :)))) Elküldött továbbá egy csoportos sms-t is, de csak Mama, meg egy 35-ös szám volt benne. Mármint ez a szám, hogy 35. :)))
Szerencsére fel nem hívott senkit... :)
Amikor megláttam hogy mi van, Tündinek írtam egy SMS-t, hogy elnézést, de nem én voltam, stb stb.... Lehet, hogy el sem olvasta, csak kitörölte, mert azt hitte ez is üres. :)

Azt hiszem Levike nem fogja megkapni a telefonomat egyhamar. Legalábbis így nem, hogy nem látom mit csinál vele. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)