2010. május 14., péntek

Péntek délelőtt

Az este már nem volt semmi extra, elaludtak a gyerekek. Már az utoljára készített tápszert sem ette meg Livike, 30 ml megmaradt belőle.
Reggel Apa telefonjára ugyan felébredt Livike, de vissza is aludt szerencsére. Velem együtt.. :)
7:40-kor ébredtünk, bár sok kedvem nem volt felkelni, muszáj volt mert Levike már nagyon kiabált, majdnem átjött a mi ágyunkba, annyira nyújtózkodott kifelé az ágyából. :))

8 órakor már a reggeli tápszerüket ették mindketten, utána hamarosan rendbe tettem a szobát és jöhettek is ki játszani.
A gyümölcsöt épp most eszik. Egyedül, ugyanis nem turmixoltam össze, csak felvágtam apró kockákra az almát, a barackot és kaptak piskótatallért is. Persze a barackot én adtam kézből, mert ha azt egyedül eszik....... :))
Az almákat már meg tudják szépen fogni egyedül is, de azért figyelni kell, mert Berci kutya is résen van, Livike meg szereti neki dobálni a kaját, még ha az almát nem is szereti kifejezetten a kutya. :)

Kitettem a hintákat is, mindjárt teszem is bele a gyerekeket, utána jó lenne, ha aludnának kicsit, hogy meg tudjam csinálni az ebédjüket... Almafőzeléket csinálok, remélem meg fogják enni, bár sok reményt nem fűzök hozzá.... :(

Az eső nem esik, de biztos fog. A szél eléggé fúj, úgyhogy nem sokáig lesznek kint, nem szeretném, ha megfáznának.. Végülis levegőn vannak most is, hisz' kint esznek.

Most ennyi, majd még jövök... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)