2010. május 2., vasárnap

A hétvége vége :)

Vasárnap van, májusban az első, határozottan itt a tavasz, és Anyák Napja is van (lassan már csak volt...) ma. :)
Az Anyák napi köszöntés már meg volt pénteken, Apától kaptam egy kosár virágot, a gyerekek nevében. Mama is kapott egy cserepes ibolyát tőlem, na és a gyerekektől, meg Apától is. :)
Ma Papától megkaptuk a szokásos orgonát, a szokással ellentétben most én is kaptam, hiszen már én is anya vagyok.. :)(már tavaly is kaptam..:) ) Most jó illat árad itt a konyhában, kár, hogy egy két nap és vége... :(
Volt továbbá keresztbe köszöntgetés Andiékkal, ugyebár Petike az én keresztfiam, Levi meg az Andié.. :)) Amíg meg nem tanulnak maguktól írni, addig mi írunk helyettük. :)))
A Dédimamákat megköszöntöttük tegnap, úgyhogy nálunk ennyiből állt az Anyák napja, a mai napon nem igazán volt idő ezen a dolgon gondolkodni...

Most pedig megpróbálom nagyon gyorsan, és lehetőleg röviden leírni a mai napot, mert még most sem alszanak. :(
Éjjel nem volt semmi extra, aludtak reggel 7:30-ig...
Apa 10-re ment dolgozni, de jött is 17 órakor, úgyhogy az estét már együtt töltöttük.
A tízórait 10:30-kor etette meg a gyerekekkel Mama, majd hintázás, sétálás következett. Mint mindig mostanában. Ja, séta nem volt, mert szemelt az eső. :( Délután és este sétáltak. :)
11:40-kor kicsi tápszerrel alvás, én vasaltam, szerencsére végeztem mire Livi felébredt, most 12:50-ig bírta, de úgy, hogy 12:05-kor felébredt, de vissza tudtam még altatni. (szerencsére). A vasalással végeztem, Livikét bevittem Mamáékhoz és ebédeltünk... Levike 14:10-kor ébredt! Maratoni alvás volt ma Neki. Lehet, hogy azért nem alszik most? :(
14:20-kor ebéd, Mama által főzött sárgarépa-krumpli-brokkoli-alma főzelék volt, finom volt, én is megkóstoltam. Volt benne hús is, a fagyasztott csirkéből is, meg a nekünk készülő sertéspörköltből és került bele egy kockányi husi. :) Holnapra is maradt bőven.... még sok is... Egy teli tállal ettek meg ketten. Mondjuk Livike már odabent evett pogácsát, a tegnapi fagyitölcsér maradékát is megette, nem is lehetett már nagyon éhes, a főzelék meg amúgy se nagyon megy mostanában... :(
Túrórudi, hintázás, kicsi séta is volt, majd játszottunk...

Levike olyan furcsa volt délután... Sokat aludt, mégis álmosnak tűnt kaja után, bár utána nem aludt már egy percet sem. Kóválygós volt, először nem is nagyon tudott menni, csetlett-botlott, esett el lépten-nyomon... Később már azért elemében volt járkálás terén, de mégis néha úgy tűnt, mintha szédülne. Nem tudom, ezt ilyen pici korban hogy lehet megállapítani... mondani nem tudja, hogy esetleg rosszul érzi magát. :( Ragaszkodóbb lett, kapaszkodott, ha felvettük, volt, hogy nem is akart sétálni menni, máskor meg már szinte kiugrott az etetőszékből is, hogy mehessen. De ez is változó volt Nála ma délután. A kedve alapban jó volt, csak ez a néha megszédülésnek tűnő dolog volt aggasztó kissé...
Nem láttuk, hogy el- vagy leesett volna az ágyról. Mama szerint esetleg a kiságyban eshetett el amikor felébredt, de akkor csak sírt volna vagy valami, azt meg hallottuk volna a telefonban... Én arra gondoltam először, hogy biztos elzsibbadt a lába alvás közben, azért nem tud nagyon ráállni, de mikor egy óra múlva is úgy ment, akkor már nem lehetett zsibbadás. Estére már szinte úgy szaladt, mint ezelőtt (pár napja mióta megy..:)) )
Remélem nem beteg lesz, vagy valami, elég szerintem most a fogzást elviselniük, nem kellene még egyéb baj is. Mármint betegséget értek most a baj alatt, a fogzás az nem baj, az egy szükséges folyamat. :)
Livikének bal oldalon az a bizonyos alsó és felső rágófog már nagyon kint van! Most kentem este az ínyét, és akkor éreztem, hogy éles, és az ínye oldalt is meg van duzzadva, nem is kicsit! Jobb oldalon alul pedig még csak éles, felül még csak dudoros. De ezt írtam valamelyik nap is.
Most megúsztam harapás nélkül, elöl nem kentem be, így nem tettem oda az ujjam, hogy harapni tudjon az első fogaival. :)))

Hol tartottam.... 16 órakor elszaladtam a Sparba kenyérért, almáért meg még nem tudom miért... addig Mama itt volt a gyerekekkel, mikor haza értem épp akkor csinált egy kis tápszert, hogy hátha elalszanak.. Nem aludtak. :( Livike próbált aludni, kb 5 percet sikerült is, de Levi másképp gondolta, nem maradt nyugton és csendben, ezért Livi sem tudott aludni. :(( Kivettem mindkettőjüket és játszottunk jobb híján... :))

Az uzsonna ma 18 órakor volt, nem tudom hogy lesz a kint evés meg eleve a kintlét, mert egyre több a szúnyog. :( 19:35-kor jöttünk be, már rég a fürdés előtti játéknak kellett volna lennie... Nyáron lehet, hogy későbbre kell tolni a fürdetés idejét...
A fürdéssel kész is lettünk 20:20-ra, de azóta valahogy nem akar nyugalom lenni.
Livike is fent volt, kaptak mindketten még kaját, most Levike van fent, igazán alhatnának már mindketten reggelig.. Meglátjuk a folytatást... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)