2010. május 24., hétfő

Hétfő - eddig

Az este Levi után Livi is nyöszörgött még vagy kettőt, de mindketten visszaaludtak, nem is ébredtek fel egészen reggel 7-ig. :) Livike volt fent most is előbb, de pár perceket mégis tudtam még aludni, mert elég jól elvolt, csendben, szerintem Ő is aludt még egy keveset. :) 7:20-kor keltem, akkor már Levi is fent volt.
Most is eltelt az idő, mert csak 8 óra előtt kevéssel kezdtem hozzá a rendbe tételükhöz...
Apa és Papa egész nap a terasz faanyagán dolgoztak, festették a gerendákat, tartóléceket, majd a teraszra is felkerültek az oszlopokat rögzítő elemek... Nem voltam mindig ott, hogy pontosan tudjam mit csináltak, és nem is értek hozzá.
Holnap még gondolom haladnak valamennyit, Apa szabadnapos lesz még holnap is, de Papának már van pár címe, amit meg kell csinálnia...

A gyerekek egyébként elég jól viselkedtek ma, a tízóraiig volt közös játék, és olyan is, hogy csak ketten voltak bent. :)
10:40-kor Mama odaadta a tízórai gyümölcsöt, elég jól megették mind a ketten.
Hinta, séta - az utcán is - majd 11:45-kor kicsi tápszerrel letettem Őket aludni.
Kb délben el is aludtak. Livike már 13 órakor fent volt, Levike még aludt egy fél órát, de utána játszottak, amikor tudtam mentem én is közéjük. :)
Ebédre almafőzeléket csináltam a gyerekeknek, közben Mama a mi ebédünket készítette, és mivel nem tudta, hogy csinálok-e a gyerekeknek ebédet, így Ő is csinált egy zöldséges keveréket a húslevesből meg a zöldköretből, valamint egy csirkecombot is leturmixolt. :) Így most nem panaszkodhatnak a gyerkőcök, kétféle kajából is választhattak! :)

14:40-kor elkezdtem Őket etetni.... Livike elég jól ette az almásat, már kb egy decit megevett, amikor jött Mama, hogy segít, - nem tudta, hogy már adom a kaját - épp akkor már Livike nem akarta enni... :( Levi meg sem akarta kóstolni az almafőzeléket, így Ő ette a zöldségeset. Utána evett még almásat is. :) Livike is megkóstolta a zöldségeset, de Ő inkább az almásat ette, elég ügyesen. :)
Szóval mindketten mindkettőt ették, elég sokat sikerült elfogyasztaniuk. :)

Kaja után kaptak teát, de most nem aludtak el vele, így 16:10-kor csináltam egy kis tápszert, hogy mi is tudjunk ebédelni, hátha elalszanak vele.
El is aludtak, de Livike már volt fent 20 perce (17:00) most pedig Levike ébredt fel. Lehet, hogy ennyi volt a délutáni alvás?
Nemsoká kaphatják az uzsonnát... Mindig ez az evés...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)