2010. május 16., vasárnap

Egésznapos eső....

Ez az eső már soha nem akar elállni? :( És még hideg is van... Gondolom országosan így volt/van ez ma (is).
Levegőzés így ma kizárva. A többszöri szellőztetés (főleg amikor ettek és nem voltak a szobában) nem igazán elég Nekik. De az esőre csak nem tehettem ki Őket.

Ma az időpontokkal kicsit hadilábon állok, nem igazán tudom már, hogy mikor és mennyit aludtak. Ebéd 15 órakor volt, előtte volt Levikének egy fél órás alvása, Livke pedig semmit nem aludt.
Az ebéd a tegnapi főzelék maradéka volt, Livike kb 5 kanállal evett, Levike megette a többit! :) Livinek Apa adogatott sült csirkehús falatkákat, meg még kenyeret is, ennyi volt az ebédje. :( Az egyik kanál főzelék konkrétan beterítette a fél arcát, ugyanis elterelésnek odaadtam egy kisebb méretű fakanalat, amivel épp belecsapott a kanálba amivel a szája felé igyekeztem.... :)
Kaptak gyümölcslét, előtte még túrórudit is...

Játék, néha nyűglődés, de nem vészesen jellemezte a nap további részét, 17 óra körül Livike aludt egy háromnegyed órát, Levike csak negyedet.

18:10-kor következett az uzsonna. Abból ma is sokat ettek, dehát darabos kaja, az mehet! :)
Két doboz joghurt is a kis gyomrukban landolt, mindketten megettek egyet-egyet. Pedig az kanalas. Ki érti ezt? :)

Majdnem 19 óra volt amikor újra a szobában voltunk, jött a szokásos fürdés előtti játék, hancúrozás.
Ez eltartott egészen 20 óráig, olyan jól elvoltak, Levike meg nem állt, járkált, szaladgált, teljesen kifáradt a végére. Livike újabban feláll a hátam mögött rajtam támaszkodva, és kukucskál, bújik, kacag. :)
Érdekes helyeket talál magának: Apa ahogy feküdt a kanapén, Livike felült a vállára és az ágy háttámlájának támaszkodva szerelte a távirányítót. :)
Délután megint sikerült Levike kiságyában landolnia. Én kijöttem melegíteni az ebédjüket, előtte kitettem Livit is a placcra. (Apa már eleve itt volt kint, tehát Ő sem látta, hogy mi is történt.) Amikor mentem be - először kukucskálva, mint mindig - nem láttam Livit sem a földön, sem az ágyon.... Bementem, hát ott állt a Lány Levi ágyában és vigyorgott ahogy csak tudott. :) Úgyhogy gondolom megint állt a kanapé szélén és beszaltózott... Pedig mélyebben van mostmár az ágy alja. Mégsem sírt, meg se nyikkant, már arra is gondoltunk, hogy lehet, hogy szándékosan bemászott? :) De azt is hogy csinálhatta... na majd kilessük legközelebb :)
Meg nem üti magát, mert szivacsra esik, de eshet akár rossz pozícióba is.... arról nem beszélve hogy akár "mellé" is sikerülhet az esés/ugrás. :(
Én már nem tudom hogy lehetne még biztonságosabbá tenni ezt a kis szobát... Mindig nem ülhetünk ott... :(

A fürdés viszonylag zökkenőmentesen zajlott, Livike hisztizett egy sort, mert elvettem tőle a két literes tonikos üveget, amit Apa adott oda játszani, amíg várták, hogy készítsem a vizet a fürdéshez. :) (üres volt az üveg...)

Talán ma elalszanak azzal a kajával amit kaptak, 180 ml-t csináltam ma is felesben a Humanas tejből meg az AR tápszerből.

Levike még fent van, úgy hallom.. Na, akkor az előző mondatom lehet, hogy érvényét is vesztette. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)