2010. május 28., péntek

Hangos és nehéz elalvás..... a többi jó! :)

Az ebédeltetéshez 14:50-kor fogtam hozzá. Most egy teli tálka főzelék volt (3 deci), azt kb 3 kiskanálnyi híján megették. Kb egyformán ettek, de lehet, hogy Livi ette a többet. Kaptak még pogácsát és kölesgolyót is, hogy legyen mire inni a teát. :))
Mivel eléggé esőre állt, a hintázó helyen viszont rengeteg a szúnyog, az etetőszékekben voltak még egy ideig. 15:45-kor ért haza Apa, utána jöttünk be nemsoká, hogy teázzanak, majd 17 órakor csináltam egy kevés tápszert, hogy aludjanak egy keveset még uzsonna előtt. Azt hittem, majd el is alszanak, mert délelőtt csak háromnegyed órát aludtak, de tévedtem. :(
Elmentem a kisboltba, mikor visszajöttem mindkettő a placcon volt és játszottak Apával... akkor mondta, hogy egy percet nem aludtak. (mondjuk nem is voltam oda sokáig, csak kb 20 percig.)

Elég jól bírták magukat, nem hisztiztek, tényleg egész nap jók voltak, ami már rég volt, az utóbbi időben meg tényleg nem volt jellemző Rájuk. Csak estére "romlottak el". :( De nagyon.....

Lázuk nem volt ma egyáltalán, mérni sem kellett, mert a gyanúja sem állt fenn, hogy esetleg lenne. :)

Az uzsonnát 18:10-kor adtam oda, megint nem ettek valami sokat. Lehet, hogy már unják ezt a párizsi/sonka-sajt-kenyér/pogácsa kombinációt? De akkor mit adjak? Ja, még virsli is szokott lenni.
Még előtte Apa sütött palacsintát, én azokat töltöttem amíg a gyerekek ettek, vagy legalábbis úgy csináltak. Persze kaptak belőle, szigorúan csak az üresből, Livikének nagyon ízlett. )) Ketten nem ettek meg egy felet. (Bár nagyméretű palacsintasütővel készültek... :) )

19 órakor vittem be Őket a szobába, kaptak teát, játszottak, majd csatlakoztunk mi is Apával. Közben én jöttem-mentem, készítettem az esti tápszert, fürdős cuccokat, végül 20:35-kor kezdtünk hozzá a fürdetéshez. Nagyon álmosak voltak már, dörzsölték a szemüket, kezdtek nyűglődni, csetleni-botlani. Most a tévé távirányító mellett a légycsapó volt a kedvenc, Livike megszerezte, és ha Levi csak megközelítette, hogy elvegye már vágta magát hanyatt a lány és hisztizett. :(

A fürdésnél minden rendben volt, már csak az ágyazás volt hátra amikor kezdődött a film, nagyjából meg is tudtam nézni, de egyik gyerkőc sem aludt, álltak, kiabáltak de nem sírtak. Majd ahogy vége lett Livik elkezdett sírni, de nagyon. Hagytam egy kicsit, majd kivettem a nagyágyra, de onnan meg folyton le akart mászni és mikor nem engedtem visított és tekergett, feszítette és dobálta magát. Ekkor 21:20 volt. Ezt csinálta 22:50-ig! Másfél órán át nem lehetett megnyugtatni! :( Persze betettem a kiságyba, mert úgy gondoltam, hogy mindegy hogy a nagy ágyon, a kezemben, vagy a saját helyén csinálja a raplit.
Szörnyű volt hallgatni. Nem tudom mi baja volt, ha volt egyáltalán. :( Bekentem az ínyét is, fel is vettem, egy darabig elvolt kézben, de a végtelenségig nem tudom tartani, leülni nem lehetett Vele, lefektetni magam mellé meg végképp nem. Így maradt a kiságy, az ordítás, hiszti, visítás, tekergés.... :( Apa odaült az ágyunkra és szépen, nyugodtan beszélt Livikéhez, - volt már mikor ez bejött - de nem hatotta meg a Lányt. Hát még amikor bementem! Újult erővel kezdett bele a hisztijébe, mert azt hitte, majd én kiveszem! :( (minek vegyem ki, ha úgy sem jó?) Nem vettem ki.... annyira sajnáltam. :( Végül már szipogott, szörcsögött, hát kiszívattam az orrát. Mindegy már alapon. Ígyis úgyis ordít... :( Jött is belőle egy kevés, de nem volt vészes. Fogtam a kezemben egy ideig, de csak kb két percig volt jó, utána elkezdte a sírást... Letettem. Újrakezdte. :( Szóval így telt el szépen az a másfél óra. Végül lefeküdt és elfogadta végre a kajáját is... Szerintem már elfáradt, kimerült... Rossz volt nézni. :( Persze Apától megkaptam, hogy OK, vegyem fel, de akkor egy szavam ne legyen többé, ha pl nem tudom nézni a filmet Tőle, mert sír, hogy nem akar az ágyában lenni. Na persze, ez még hiányzott.... Én sem kapkodom fel állandóan, sőt... de amikor már így sír, ennyire könyörög! :( Egy darabig csak hallgatom amikor sír, utána elkezd idegesíteni, de ez már szinte fájt... Hát persze, hogy felvettem. (előtte persze mérgelődtem már Rajta/Neki egy sort, hogy nem igaz már hogy nem tud csendben lenni és aludni.... :(
Nem tudom, még mindig nem tudom mikor van csak sima kemény hiszti, vagy fájdalma bármelyiknek is. Apa szerint ez csak hiszti volt, mert már majdnem megnyugodott egyszer amikor beszélgetett hozzá, már majdnem elvette a kaját is, lefeküdt volna, de ahogy én beléptem, újult erővel kezdett bele, mert azt hitte majd felveszem. Pff... Az utolsó fél óráért ezek szerint én vagyok a hibás. :(
Persze mondta Apa, hogy most miértnem tudtam itt leülni kint a géphez, miért mentem be.... Na ja... szerinte egyébként is én folyton a gépnél ülök. :( Valahogy nem tudtam volna ideülni és pl blogot írni, vagy bármi mást csinálni, közben meg hallgatni azt a szívet tépő ordítást.... Még ha hiszti, akkor is sok volt, na!
Lehet, hogy taktikázik a Lány, nem tudom, képesek-e már ebben a korban rá, de szerintem képesek. Levike is szokott pl duzzogni, elfordulni ha nem azt adom oda Neki amit szeretne. (jellemzően olyan dolog helyett adok mást, amit nem kaphat meg:) ) Bevágja a durcit, ha még visít és hisztizik is egy sort, van mikor megkapja, csak hogy pl ne ébressze fel Livit.
Ez elég nagy hátrány szerintem ikrek esetén. Nem lehet hagyni pl sírni az egyiket, mert akkor felébreszti, vagy épp behergeli a másikat is....

Most egyébként Levike jól elvolt, nem aludt, járkált az ágyában, néha elkezdett Ő is sírni, de abba is hagyta. Szolidaritásból sírt, meg néha már fél is Livikétől amikor így visít, mint akit ölnek. :(
Miután Livike elaludt VÉGRE, akkor Levi kezdett balhézni, a cumisüvegét viszont alig találtam meg - a kiságy alatt volt legbelül - hogy csináljak még egy kis kaját, hátha elalszik. El is aludt. :)

Ez 23 órakor volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)