2010. május 30., vasárnap

Vasárnapi összefoglaló

Az éjszaka jó telt, csak hajnalban ébredtek fel mind a ketten, de az nem volt vészes, aludtak is tovább egy kis simogatás után. :)
Bár mi Apával elég későn feküdtünk, nem panaszkodhattunk, hisz' elvileg még sokat is alhattunk volna, ha lefekszünk időben. Igaz, hogy 23:30-kor ért haza eleve, onnantól meg repül az idő...

Reggel 8:45-kor ébredtünk arra, hogy mindketten fent vannak és beszélgetnek. Nem sírtak, csak már gondolom tudtunkra akarták adni, hogy kaja kellene. :)))
Meg is kapták hamar... :)

Az egész nap úgy elrohant, gondolom a későn kelés miatt.
Délelőtt miután rendbe tettem a szobát, kitettem a gyerekeket játszani, majd 11:20-kor megkapták a tízórait is kint a teraszon. Maradt valamennyi gyümölcs, azt beletettem az ebédjükbe.
Kaja után sétáltunk, hintáztunk, mivel ma Apa is itthon volt, könnyebb dolgom volt ezügyben. :)
12 órakor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel. Hihetetlenül sokat aludtak! Ilyet már nagyon rég csináltak. Főleg Livike!
Miután elaludtak Apa elment a boltba, én pedig előkészítettem az ebédnek valót (a miénket, a gyerekeknek még volt tegnapról.) majd már főtt is, amikor jött Erika barátnőm. :)
Levike 13:35-kor ébredt, de csendben volt, csak Erika ahogy benézett akkor látta hogy már fent van, így kihozta. :)
Séta, hinta, kézből-kézbe (ez kell!:)) ) jól elvolt a Legény. :)
Livike 14:30-kor ébredt fel! Ez szinte csodaszámba megy, hogy ennyit aludjon. Gondolom bepótolta az utóbbi napok kevés alvását. :))
Ekkor már Mamáék is haza értek, véget ért a veterános túra és az egyéb programok amik ehhez kapcsolódtak.

14:40-kor fogtam hozzá az etetéshez.
Hát.... úgy is mondhatnám, hogy semmit nem ettek!
Próbálkoztam én, Erika, Mama, Apa.... semmi. :( Levike két kanállal, Livike pedig egyáltalán meg se volt hajlandó kóstolni. :( Jó, OK, savanyú volt... lehet, hogy a tízórai gyümölcsben lévő barack miatt... vagy mittudomén. :(
Vagy nem voltak éhesek.
Mamánál egyébként biztos megették volna, ha elég sokáig próbálkozik meg ha mindent bevet, de most nem tudta ezt tenni. Túl fáradt volt, alig aludtak valamit az éjjel, szóval most nem kínlódott velük, azt mondta, ha két napig megetettem Őket, most is majd esznek valahogy. Na de rajtam kívül még voltunk ketten, nekik sem ettek.
Hoztam ki utána bagettet, az sem kellett pedig darabos kaja... Azt szokták enni, főleg ha éhesek. Úgyhogy arra gondoltam, hogy nem is éhesek.
Pedig ennyi alvás után annak kellett volna lenniük, nem? :)

Az ebéd(?) után újra hinta és séta, majd bejöttünk a szobába. Erika még itt volt akkor is, 16:30-kor ment haza, addig jól elvolt a gyerekekkel. :) (ezúton is köszönöm Neki!) Én addig legalább tudtam mosogatni, pakolni, stb....
Sajnos az eső is elkezdett esni, pedig azt terveztük Apával, hogy majd elmegyünk a gyerekekkel sétálni valamerre (babakocsival) ha másnem itt a környékbeli utcákon végigmegyünk. Tegnap át is állítottam a babakocsit rendesen ülőre, hogy ne kellejen ma vele kínlódni, erre közbejött az eső.

17:40-kor kezdtem adni az uzsonnát, mert már semmi se volt jó odabent...
Elég jól ettek, viszonylag sokat is, de a joghurtnak csak a fele fogyott el. :(
Ittak teát is, azt kaptak a (nem)ebéd után is. :)

18:20-kor kerültek be újra a szobába, játék, járkálás, Livike hisztizés, de még Mama is meglepődött, hogy ennyire belejött a Csajszi? 19:30-kor jött át Mama, akkor tapasztalhatta meg, hogy Livike miket "tud" produkálni hiszti terén. Hídba vágja magát, mindegy, hogy kézben van, nem számít, és ordííííít. :( Látszólag ok nélkül...

20:10-kor kezdtünk fürdetni Mamával (Apa telefonált, nem tudtuk meddig tart, úgyhogy hozzáfogtunk a fürdetéshez, mert LiviCica nagyon nem akart már nyugton maradni... :(
Amíg Mama Livikét fürdette és öltöztette, én már Leviről levettem a pelust is, úgy szaladgált pucéran a szobában. :) Na mielőtt lepisil valamit gyorsan beletettem a kádba, hát ez nem esett valami jól Neki. :))
Közben Livikének alvós body-t kellett keresni, de Levit nem mertem a kádban hagyni, mert ez az új kád nem annyira stabil mint a régi, így mivel úgyis kész voltunk a fürdéssel, letettem a törölközőt a habtapira, kitettem Levikét, bebugyoláltam és jöttem a szekrényhez ruhát kereseni. 10 mp múlva Levi már csupaszon rótta a köröket a szobában. :) Előtte meg mászott a törölközővel maga körül, vitte, mint csiga a házát. :)))

Fürdés után kaja és alvás... Miért is szidom olyan sokszor én ezt a DrágaKicsiLányt, mikor kb 5 perc alatt elaludt, nem hisztizett, ügyes volt!
Levike is elaludt, ennyit jelent a sok levegőn lét, a sok séta, játék! :)
Nade: hogy vittem volna ki Őket pl pénteken, amikor ezer szúnyog volt?! :(
Hogy vittem volna ki előtte, amikor szakadt az eső?!
Sokszor hogy oldjam meg a sok levegőzést? Hmm... Na azt hiszem ennyi mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)