2010. május 10., hétfő

Hétfő folytatás...

16:30-kor gyorsan elszaladtam a kisboltba, addig Mama volt a gyerekekkel, de végülis el is aludtak egy kis tápszerrel, már ott volt az ideje.. :)
Jöttem elég gyorsan, Mamáék mentek taggyűlésre, nem is értek haza fürdetésre sem, de megoldottam egyedül. Már sokszor mondtam, hogy még azt is szívesebben megcsinálom, mint az etetést, mert a fürdést most már meg lehet úgy oldani, hogy addig a kiságyban vannak amíg pakolok, így nem "dolgoznak" ellenem, meg amíg Livikét fürdetem, addig Levike szintén az ágyban van. Mondjuk át tehettem volna a saját ágyába a Legényt, mert volt egy kis balhé abból, hogy Livit amikor letettem a kajájával, és ezt Levi látta, egyből enni akart Ő is. Ezért nem is nagyon volt együttműködő a fürdés elején, meg a végén sem. De azért megfürdettem, a törölközésnél pedig kénytelen voltam a szájába adni a cumisüveget, mert ha nem adtam volna, szerintem odamegy érte a szekrényhez. :) Forgolódott, felállt, stb.. így pedig nyugton volt, meg se moccant amíg öltöztettem. :))

A délután többi (korábbi) részéről annyit tudok még írni, hogy 17:55-kor ébredtek, 18 órakor már uzsonnáztak, ez eltartott 18:45-ig... :) Jó sokat ettek....
Fürdésig játszottunk, majd 20:15-re készen is voltam mindennel, pakolással, ágyazással is.
Mamáék 20:25-kor értek haza, de ekkor már mindkét gyerkőc békésen feküdt a helyén és ette a kajáját.

Itt viszont nem volt még vége az estének.
Már a film alatt megették a kaját, de nem balhéztak, csak álltak az ágyban, vigyorogtak, egymással játszottak... :)
Miután vége lett a filmnek, kijöttem, hogy írok ide - el is kezdtem - de 21:45-kor újabb adag kaját kellett csinálnom, mert megették a 150 ml-t annak ellenére, hogy sokat ettek uzsonnára, és viszonylag későn volt már ez...
Ezt a kaját is megették.... már 22 óra volt, amikor éktelen visításba kezdett Livike, de Levi se maradt ám csendben! Egyébkéntis azzal szórakoztak, hogy szívták-fújták az orrukat, aminek következtében ki is fújt mindkettő egy adag váladékot, amit én úgy gondoltam, hogy ki kellene normálisan szívatni.... De előtte megcsináltam a következő 90 ml kaját... Levikének elég sokat ki tudtam szívatni az orrából, épp akkor jött be Mama, amikor végeztem. Hallotta a sírást, azért jött, hogy megnézze mi van már... Livikének nem sok jött ki, de olyan hisztit levágott, hogy még fél órán át csengett meg fájt a fülem a visításától. :(
Közben Apa is haza ért, kicsit átvette Livit, mert a hiszti második fele azért volt, hogy nem vette fel Apa.... Kb 5 perc után végre le tudtam tenni Livikét is, megnyugodott, evett. Azóta alszanak mindketten. Remélem most már reggelig...

Nagyon sok szúnyog van. :( Apa már vagy hármat lecsapott itt a konyhában, nagyon remélem, hogy odabent nincs, mert akkor Levike szépen fog kinézni reggelre. Az éjjeli fény ugye ott van fölötte, a szúnyog meg szereti a fényt, odamegy, és akkor már meg is csípi Levikét, aki meg fokozottan érzékeny erre. :( Nagyon gyorsan be kell szereznünk konnektorvédő dugót, hogy át tudjam tenni a fényt a szemközti falra, de most már ugye felérik a konnektort, nem úgy, mint tavaly ilyenkor... akkor még nem volt gond, hogy üresen áll a fény helye.. :)

Mára azt hiszem ennyi, holnap majd úgyis megírom, hogy volt-e még valami... bár a "hivatalos" napnak mindjárt vége... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)