2010. április 15., csütörtök

Külön ebédelés. :)

Ilyen sem volt még, hogy ne egyszerre ebédeljenek a gyerekek.
Livike 13:30-kor ébredt, így őt elkezdtem etetni, elég jól is ment, de egy idő után, kb az egynegyedénél a kajának megunta. Szerencsére Mama még tudott segíteni, bár 14 órára mentek edzésre, azért megetette Livikét. Megint dobáltam a tarhonyás zacskót elterelésnek. :) Most is itt ül még az etetőszékben, és jobb híján már kölesgolyókat adogatok Neki, hogy Levit ne ébressze fel, mert a Legény még mindig alszik. Szerintem nem sokáig, mert már Livike se nagyon tűr, eléggé hangoskodik. Nem sír, csak kerreg meg kiabál. :)
Én is unnám már ha egy órája ülnöm kellene.
Ha beviszem, akkor tuti ébresztőt csinál, bár már most azt se nagyon bánnám, túl lennénk Levi ebédeltetésén is legalább. Délután tuti egy perc alvás nem lesz ezek után szerintem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)