2010. április 29., csütörtök

Csütörtök folytatás...

Livike természetesen hozta a mostanában szokásos formáját, vagyis nem sokat aludt, 12:15-kor már fent is volt. Épp végeztem a teregetéssel.
Kitettem a szobában a placcra, megkapta a formabedobós vödröt, jól eljátszogatott. :) 12:45-kor már kezdett hangos lenni, - ha a formabedobós cucc nem lenne elég hangos:) - ezért inkább kihoztam, ne ébressze fel Levit, ha nem muszáj. Gondoltam megetetem, hátha külön jobban eszik, mint Levivel együtt. Hát....
A púpos tálka kaja egynegyedét ette meg kb. Nem is melegítettem elsőre többet, gondoltam hogy majd még utólag kap, ha kell, de nem kellett. Az is alig-alig ment le. :( A pogácsa, az ment. A túrórudi is, bár egy kicsi darabkát hagyott a végén, nem gond. Kapott még pár golyót is, hogy ellegyen már addig, amíg Levi fel nem ébredt. A KicsiFiú 14:10-kor ébredt fel! :)) Szegény Livikém addigra már több, mint egy órája az etetőszékben ült, de nem nagyon zavarta a dolog. Pedig még végigülte Levi etetését is. :) Sőt, Levi kajájából még evett is két kanálnyit, úgy látszik akkor meg már jól esett. De nem több, csak ennyi. :) Ez után még Levi túrórudijából is kért pár falatkát, úgyhogy mára megvolt a tejtermék adag, főleg, hogy utána még közösen megettek egy gyümölcsjoghurtot is.
Hát valamivel lakjanak már jól, ha a főzelék-féle nem akar smakkolni. :(

Kaja után még egy kis ücsörgés, majd behoztam Őket, hogy igyanak teát, mert gondoltam, hogy ennyi tömény kajára majd szomjasak lesznek. Itták is, nem is sok van az üvegek alján, majd uzsonna után is kapnak. Mert még az nem volt.
16:40-ig a placcon voltak, de utána gondoltam leteszem őket egy kis kajával, hátha lesz még alvás. Nem lett. Viháncolás, kacarászás, falvédő szedgetés az igen.
Levike kb háromszor ment ma fel az ágyra, de nem vártam meg, hogy le is jöjjön, inkább levettem, mert a legjobbkor ment mindig fel, amikor nekem jönni kellett ki, mert közben túróstésztát csináltam, és a tésztát kellett kavarni. :)A formabedobós vödörrel mindig le tudtam foglalni pár percre. :) A régi-új játék, ritkán kerül elő, de úgy látom már nem ütik vele egymást.. Csak azok a kis bedobható műanyag bigyók.... az előbb is ráléptem egyre, nem volt kellemes. Azt is nekem kell szedegetni, ha állandóan megkapnák játszani. Van elég apróság így is. :)

Lassan uzsonnáztatni kellene, de nem hiszem, hogy már éhesek lennének, mikor negyed órája ettek meg 90 ml tápszert, meg ott volt ugye az ebéd is. De csak muszáj lesz hozzákezdeni, mert a végén még fürdésidőben is enni fognak.... :)

Most az előbb amikor Livikének vissza adtam a kajáját, jó kedvűen tátott szájjal vigyorgott, én meg gyorsan kihasználtam az alkalmat, hogy hagyja, és benyúltam a szájába "szétnézni" fog-ügyben. És meglepődtem! Van ugye az a bal felső mondjuk 4-es. (nem tudom, még mindig, hogy az melyik, de ugye kint van az egyes, a kettes nincs, a szemfog biztos nem lehet, mert annál hátrébb van, akkor vagy a következő vagy az utána következő lehet ez. ) Egyre élesebb, az már tutira áttört. Nézem tovább, mindenhol megvan ugyanazon a helyen, ugyanaz a fog-kezdemény, jobb oldalon alul még alig-alig, de felül élesebben, és bal oldalon alul is érezhető az a bizonyos fog. Mindenhol, ugyanaz. A ketteseknek meg semmi híre. :)
Lehet, hogy a mostanában szokásos hisztis viselkedése is lehet a fogai miatt? Mert az, hogy nem (nagyon) eszik, szinte biztos, hogy ezzel van összefüggésben...
Levikénél is megnéztem mi a helyzet, nála nem érzek újabb fogat, azok, amik Livikénél jönnek Levinél még nem. Nála továbbra is a felső kettesek jönnek egyre jobban, máshol nem éreztem se dudort, se "élességet" :)

Végezetül két kép, ahogy ígértem Livike az "új" hajával, ami reméljük hamarosan visszanő.....
(persze, megértem én Apát, hogy nem akart ennyit levágni, de akkor is... ez így már nem az igazi..:( )

"Csak" a frufruja lett vágva, (el is tettem a kis tincset) és az sem ennyire rövid, mint a képeken, mert inkább próbálom "felállítani" a haját, hogy ne lapuljon le. Nem sok sikerrel.
Szerencsére gyorsan nő a haja... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)