2010. április 12., hétfő

Még mindig vasárnap.... :)

Lehet, hogy elkiabáltam, hogy mostanában jól alszanak éjszaka. Bár, ez a tegnapi nem volt olyan vészes, csak ne legyen belőle rendszer.
Az úgy volt, hogy végre egyszer már 22:40-kor lefeküdtem, hogy alszom egy jót. Erre, talán még 23 óra sem volt (nem néztem az órát..) amikor Livike sikítva-visítva ébredt, amit 1 percig kb hagytam is, mert vissza szokott aludni, bár nem is így szokott sírni, hanem csak valamire megébred de alszik tovább. Hát most nem aludt. Mivel nem szerettem volna, ha Levit is felébreszti, kivettem és magamra majd magam mellé tettem az ágyba... Még a saját helyén pukizott két hatalmasat, ami után közvetlen visított is, úgyhogy gondolom a hasa fájhatott, így masszíroztam a kis hasát meg a hátát is ahol épp értem. Úgy tűnt jó így, mert már megint jött a "me, me" szöveg, meg a mutogatás az éjjeli fényre meg mindenre amit meglátott a sötétben, mivel a tévé már akkor ki volt kapcsolva. Mikor magam mellé tettem, persze addig kalimpált a kezével, meg fészkelődött össze-vissza, hogy Apát jól hátba verte könyökkel. Így erre fel is ébredt Apa, hirtelen meg is ijedt, még most is nevethetnékem van, ahogy felnézett, és meglátta Livi arcát, én meg Apáét ahogy meg volt lepődve.... :))))

Ha már így esett a dolog, gyorsan kijöttem csinálni egy 60 ml kaját Livinek, addig Apa próbált nem elaludni és vigyázni Livire, hogy ne essen már le. :)
Kb 5 percig nyugtunk is volt, már majdnem elaludtam én is, mikor újra kezdődött a sikítás-visítás Livike részéről. Cumisüveg üres, hát ennyire éhes lenne ez a kicsilány? Na akkor újra nagyágy, újabb 90 ml kaja... Tudom, ha a hasa fájt akkor nem épp a legjobb ötlet volt még kaját adni, de valahogy más ötletem nem volt, hogy mit kellene csinálnom ahhoz, hogy elaludjon. Pedig álmos volt, mert rajtam is majdnem elaludt. Talán, ha elsőre több kaját kap akkor el is aludt volna, csak így, hogy elfogyott nem volt jó, :(

A második adagot elkezdte enni, majd egy jól irányzott mozdulattal áthajította Levi ágyába, a célszemélyt jól fejen is találta, aki ezt nem nagyon díjazta. Picit felébredt Levi, nyekergett kettőt, de szerencsére vissza is aludt. Már ugrásra készen voltam, hogy megyek és neki is csinálok kaját, vagy megeszi a Liviét, de nem kellett. :))
Végül csak ette Livike a kajáját, bár maradt benne, elég lett volna most is a 60 ml, dehát mit tudhattam én ezek után. Este 150 ml-t kapott, mert előző este sem ette meg a 180-at, erre most kevés lett.
Az éjszaka további része alvással telt... :)

Folyt. köv. kicsit később a mai nap eseményeivel, csak most mennem kell etetni... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)