2010. április 22., csütörtök

Pillanatnyi állapot.

Alszanak! :)
Ahogy írtam, hamarosan kimentünk kicsit hintázni, utána bent játszottunk, megint volt kergetőzés, de nem vettem fel, mert kb ugyanaz volt mint amit már fel is tettem ide. :)Utána Levike befeküdt a kiságy alá a plédre és ott itta a teáját... ha Neki ott kényelmes... :)

16 órakor már eléggé nyűglődtek, gondoltam eléggé elálmosodtak már, így csináltam egy kis (90 ml) tápszert és letettem Őket aludni.
Jelenleg is alszanak, pedig hamarosan uzsonnázni kellene, hogy ne legyen nagyon késő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)