2010. április 27., kedd

Kedd - eddig :)

Megint nem mértem súlyt. :( Biztos azért (is) felejtettem el megint, mert ilyenkor Apával ketten tesszük Őket rendbe. Én csinálom a kaját, Ő öltözteti Livikét, utána én Levikét, és így szépen kimarad a mérlegelés. Na meg a mérleg már nem a kis éjjeli szekrényen van, mert folyton levernék onnan, nincs szem előtt. De ha este el nem felejtem, akkor odakészítem, hátha eszemben lesz reggel, ha meglátom. Vagy kiírom nagy betűkkel a pelenkázó fölé egy papírra.. :D

Éjfél után 10 perccel mindketten visítva ébredtek. Vagyis Livike kezdte, erre ébredt fel Levike is. Előtte Apa ébredt fel, szerencsére Ő csendesen :D, és mondta, hogy hideg van... Feljebb vettem a fűtést, a gyerekeket is betakartam, hátha tényleg az volt a baj, hogy fáztak. Kicsi simogatás és már aludtak is. Reggelig. :)
7:45-kor keltünk mi hárman, Apa már egy órával azelőtt felkelt kb. Csendben kijött, nem zavart bennünket az alvásban. :)
Mivel ma szabadnapos, és már úgyis régen* volt horgászni, 9 óra körül elindult, hátha lesz valami, na meg addig sem itthon van. Meg azt mondja Ő úgy tud pihenni.
* kinek mi a régen. Két hete. Nekem nem rég. Neki az egy nap is az. :)
Bár reggel eléggé el volt borulva, úgy tűnt eső lesz, egyelőre szép idő van. Bár nyomott és fülledt az idő, nincs kizárva, hogy még esni fog ma....

A gyerekek jól elvoltak, nem volt most hiszti sem tízórai előtt, úgyhogy 10:20-kor neki is kezdtünk az etetésnek. Itt volt a Dédi Mama, kivételesen most kedden jött és nem csütörtökön. :) Most Ő segített etetni. Előtte volt hintázás, sétálgatás, levegőzés. Livike annyira ment volna kézen fogva, hogy az etetőszékbe bele sem akart ülni. Ez volt a mai első hisztije. De csak beletettem valahogy. :)
Megették a kaját, majd még hintáztunk kicsit, végül 11 óra után nem sokkal tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
Kivételesen el is aludtak 20 percen belül.
Livike ébredt 12:20-kor, gyorsan ki is hoztam, hogy Levi hadd aludjon még ameddig tud.
Livikét Mama megetette 13 óra előtt nem sokkal, hogy változatos legyen a helyszín, most a kerti asztalnál ettek, nem az etetőszékben. :) Nem volt egyszerű, de csak megette az adagját és a túrórdit is. :)
13:20-kor Levike is felébredt, úgyhogy már csak Ő volt hátra az ebédelésből. Én etettem, Mama ment edzésre 14 órára. Megette elég jól, bár egyszer csak rákiabáltam, mert kiverte a kezemből a kanalat, és hova máshova eshetett volna a kaja, mint az etetőszék biztonsági övére meg annak a csatjára, meg Levike ruhájára. Miért is ne? Az összes többi része a széknek letörölhető....
Levi is kapott túrórudit, de nem nagyon kellett most Neki.
Mindketten kaptak még pár db kölesgolyót is, mert ahogy meglátták, hogy Mama megy el, hisztizni kezdtek... ezzel lenyugodtak. :)
Nem rég hoztam be Őket, kaptak teát, most játszanak.. korán van még, úgysem aludnának még el, hiába csinálnék tápszert... Majd később. :)

Végezetül itt van egy rövidke felvétel Levike reggeli járkálásáról. Hosszabban is megy már, de most ennyi hely volt. :) Livike pedig kedvenc helyén ücsörög közben: a kanapén. :)



2 megjegyzés:

  1. Igen, és azóta úgy gondolja, hogy repülni is tud... az ágy tetején is így sétál délutántól, ránk meg a frász jön, úgyhogy amíg meg nem tanul lejönni addig nem lehet bent hagyni egy percre sem, max a kiságyban.... Mindjárt írom a mai bejegyzést, ebben lesz erről is bővebben. Puszi. :))

    VálaszTörlés

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)