2010. április 12., hétfő

Végre nem felejtettem el....

... reggel súlyt mérni, erre megírni mégis sikerült elfelejteni. :)
De ami késik.. (az a gyorsvonat) :)
Levi: 8840 gramm,
Livi: 8250 gramm volt ma reggel. Levinél saccoltam már a 9 kilót, de még nincs annyi most sem. De legalább az előző adatokhoz képest gyarapodtak valamennyit, ha nem is túl sokat, és még így is jóval alatta vannak a hasonló korú gyerekek súlyának. Szerintem. De hát ez van. :)

18 órakor adtam az uzsonnát, párizsi, sajt és kenyér falatkákat valamint egy barackos joghurtot. Ha még ez sem hoz Livikénél eredményt akkor nem tudom mi. :) (Ma még nem volt széklete...és ugye este is fájt a hasa...)

Ennyi egyelőre. :) Jön a játék, a szokásos fürdés előtti. Nyűgösek, mert nem aludtak.. Nem csináltam tápszert ebéd után, így el sem aludtak. :( De ezt már írtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)