2010. április 22., csütörtök

Csütörtök folytatás...

Az előző bejegyzésem éppen elküldtem, amikor Apa haza ért. A gyerekek rá 10 percre ébredtek fel. :) Azt a kétségbeesést, ahogy meglátták az apujukat, aki nem jött be azonnal a szobába hozzájuk, hanem előbb átöltözött, kezet mosott... Én hiába voltam ott, mindkettő a karámnál ácsingózva ordított torkaszakadtából, próbálták az ajtó ablakán át nézni, hogy ugyan mikor jön már be.... Livike utána is alig akart lenyugodni, amikor már kézben volt, de pár perc alatt helyreállt a rend. :) Talán rosszul is ébredtek, bár azonnal bementem kivenni Őket az ágyból, de valószínűleg éhesek is voltak, azért is volt ez a nagy sírás-rívás.
Kaptak bőségesen uzsonnát, 18:30-kor lettek kész, úgyhogy fürdésig nem maradt sok idő hátra.
19:20 körül Mama is bejött pár percre, de most sikerült "megszöknie" úgy, hogy Livikével Apa foglalkozott, Levikével meg én, vagyis Levike foglalkozott a fürdőkáddal ami még üresen állt, lehetett fogdosni, nézegetni. :)

Livikét én fürdettem, most elég jól tűrte, kivéve a hanyatt fektetést, úgyhogy végül a fenekét állva mostam meg mert hasra se akart feküdni, ülve meg ugye nem lehet mert foglalt az a bizonyos. :))
20:20-ra lettünk kész, nem csináltam csak 150 ml kaját, mert tényleg sokat ettek uzsonnára, gondoltam nem nagyon fognak megéhezni.
Nehezen aludtak el, a film közepén csendesedtek el kb. Nem sírtak, csak fent voltak és dumáltak. :) Levike kb fél órája felébredt, püfölte az üres cumisüveggel a falat meg a falvédőt tartó lécet, utána áthajította Livihez az üvegjét, úgyhogy gyorsan csináltam még 90 ml-t, azzal mostmár talán el fog aludni.

Vacsoráztunk, utána elkeztem összeszedni a papírokat, meg átgondolni, hogy mi is kell holnapra a szemészetre. A múltkori papírt eleve külön tettem, mert azzal kell menni, elvileg várakozás nélkül rögtön cseppentéssel kezdenek majd. És ekkor ugrott be: nem írattam beutalót a háziorvossal! :( Hogyaza....... Lettem olyan ideges, hogy most akkor mi lesz, lehet, hogy potyára megyünk, ááááá :(
Nem vagyok én hozzászokva az orvoshoz járkálásokhoz, beutaló íratásokhoz... :(
Máskor is előre megírattam mindent (3 hónapig érvényes) amikor mentem tápszert íratni és épp ott eszembe jutott, hogy ja hát beutaló is kellene ide meg ide....
Mivel azóta nem jártam a dokinál tápszerért, így megmondom őszintén eszembe sem volt hogy kell a beutaló. Tudat alatt meg valahol biztos azzal voltam, hogy van, mert ugye mindig meg vannak előre íratva. Hát mint most kiderült, nincs.
Két lehetőség van:
1.) Reggel az orvos 8:30-kor kezdi a rendelést, az SZTK-ba menet ott kezdünk (9-re kell menni) és akármennyire is utálok ilyet tenni, de bekéredzkedek az első beteg elé és megíratom.
2.)8 órakor felhívom a szemészetet, hogy baj-e ha nincs beutaló, hisz' a gépben úgyis benne vagyunk, meg eleve ők adták most az időpontot kontrollra, mittudomén. Elfelejtettem kérni, és kész. Meg lehet ezt mondani szerintem.
Ha baj, akkor tudok íratni, max késünk kicsit, ami mondjuk nem hiszem hogy nekik nagy baj, mert mindig sokan vannak, és még soha nem akkor kerültünk be amikorra az időpont szólt.... A gyerekeknek lesz rossz, ha késünk, mert nyűgösek, éhesek, álmosak lesznek már 11 óra körül. Addig meg biztos el fog tartani az egész....
Szerintem a 2.)-es után az 1.)-es variációt fogom véghezvinni. A 2.)-t kihagyhatom, ha azt mondják, hogy nem szükséges. :)

Végülis akkora baj szerintem nincs, mint amekkorát magamban csinálok belőle, na meg rágódom rajta hangosan is, Apa már mondta mikor kb 5 percig mondogattam, hogy mit kéne, hogy kéne, hogy fejezzem már be, ez már így van, majd lesz valami, másnem megyünk jövő héten. Na igen, de ez nem úgy megy, itt hónapokra adják az időpontot. Holnapra tette magát szabaddá, stb. Mindegy, befejeztem a hangos nyávogást, itt folytattam. :) De itt is befejezem...
Csak bosszant.... mert azt, hogy menni kell tudom, mióta legutóbb voltunk, szóval észben van, láttam hetek óta a naptárban is ha előrelapoztam, TUDTAM és mégis így kiment a fejemből az a rohadt beutaló! :(

Na... azért csak fogok tudni aludni emiatt... Jobb lett volna, ha reggel pakolom be a papírokat, és csak mondjuk 8 órakor jövök rá, hogy nincs, ráértem volna akkor úgy felidegesíteni magam, hogy hajjaj...

Lassan megyek, nem kellene ma is majdnem éjfélig itt ülnöm, de ha egyszer ilyenkor van rá idő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)