2010. április 15., csütörtök

Csütörtök délután...

Levike 15 órakor ébredt fel. Már bementem megnézni, hogy mi van, amikor épp nyújtózkodott, és elkezdte volna enni a 11 órási kaja-maradékát, amit ugye már nem volt szabad, meg egyébkéntis Ő még ebéd előtt állt. :)
Nem is ellenkezett amikor elvettem a cumisüveget, kivettem, vidám volt de még nagyon álmos. :)
Hoztam is gyorsan az etetőszékébe, amíg el nem múlik a jó kedve. :)
Elég szépen evett, kb 3 kiskanálnyit hagyott a főzelékből. Livike is szórakoztatta, bár a végén inkább hátráltatta, mert mindig oda figyelt Levi a kaja helyett. :)
Miután végeztünk tisztába tettem mindkettőjüket és mentünk be játszani és teát inni. Livikének szerintem már megváltás volt kijönni az etetőszékből, egyáltalán nem tiltakozott, hogy letettem a placcra. :))

16:20-kor Apa is haza ért, így hamarosan el tudtam menni a kisboltba uzsonnának valóért meg még egy-két dologért ami épp kellett.

17:50-kor uzsonnáztattuk meg a gyerekeket, nagyon jól és sokat ettek ma is. :)
Azt hittem Levi nem fog enni, mivel későn ebédelt, de tévedtem szerencsére.

Fürdésig játék, majdnem volt megint egy nagy kacagós birkózás, de amint meglátták a kamerát, vagyis inkább a töltőkábelt, az érdekesebbnek bizonyult a játéknál, és abbahagyták. :(

19:50-kor kezdtük a fürdetést, 20:25-re már kész voltunk mindennel.
Úgy hallom jelenleg nem alszanak, mert cuppognak a kaján, azért remélem hiszti meg nyűglődés nem lesz....
A film alatt pedig nagy csend volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)