2010. április 11., vasárnap

...és a folytatás

16:20-kor kaptak egy kis tápszert és letettük Őket aludni, és bár nagyon álmosak voltak csak egy kis időt nyertünk az akcióval, meg tudtunk Mamával mi is ebédelni.
A telefonokat bekapcsoltuk, evés közben hallgathattuk, hogy kacarásznak, szinte láttuk magunk előtt, hogy Levi hogy rohangál jobbra-balra a kiságyban, szóval jól elvoltak. Szerintem Levi aludt volna, csak Livi nem hagyta. Sokszor van így, ezért is lenne jó többek között, ha két szoba lenne, mert akkor lehetne külön-külön altatni Őket... de így ha az egyik nem alszik, a másik se tud. :(
Miután ettünk kijöttünk Mamával és játszottunk a gyerekekkel. Mama kiment, hogy segít Apáéknak, de nem kérték, azt mondták ketten is megcsinálják a halpucolást, sütéshez előkészítést, na meg még vagy 6 adag jutott a fagyasztóba is. Pedig egy csomó ki is lett sütve paprikás lisztbe forgatva. Kár, hogy nem szeretem. :)

Majdnem 19 óra volt mire Apa is bejött, a gyerekek már elég nyűgösek voltak, mondtam is, hogy menjen be hozzájuk, én meg készítem a fürdéshez a dolgokat, mert nem lehet már bírni velük az álmosság miatt. Örültem, hogy eddig is kibírták. :)

19:20-kor fogtunk hozzá a fürdéshez, utána szinte rögtön el is aludtak. Nem is csináltam sok tápszert, mert 17:30-kor volt az uzsonna, amikor jó sokat ettek mindketten. Az este is Levi alig evett a tápszerből, önthettem ki 22 óra után. :( Még mindig van pár dobozzal, kb 8 napra elegendő, de hogy utána mi lesz...? A Teszveszen meg a Vaterán jelenleg nincs eladó ebből a fajtából, már vagy négy helyről vettem eddig. :) Igazán tehetnének fel pedig. :) Most licitáltam egy másik fajtára, ami ugyanez a márka csak gyümölcsös, annak az ára is 3000 ft körül van a DMben... kipróbálásra akarom egyelőre, és ha bejön talán át tudunk állni rá amíg kell a tápszer, hátha ezt az orvos is kiírja, ha megkérem. Na, majd meglátjuk.

Délután Levike olyan aranyos volt a kiságyban, kár, hogy nem volt kéznél a kamera: állt, táncikált jobbra-balra, aztán amikor tapsolni akart, rájött, hogy ha nem kapaszkodna elesne, így szépen nekitámaszkodott mellkassal a kiságy szélének, és úgy tapsikolt, közben vigyorgott. :))
Livikének meg mostanában szokása mindenre mutogatni, mintha kérdezné, hogy az mi... :) közben mondogatja, hogy "me, me" meg "mi mi" :) Reggel is ahogy felébredt, egyből mutatott fel a falra a nyuszira, hogy "me" :)))
Eddig a kutyára mondta, hogy "meme" de most már mindenre. :))

Azt hiszem mára ennyi, holnap is szerintem este jövök. Hátha sikerül valamerre eljutnom, - Apa holnap is szabad, gondolom a horgászatból elég volt a mai nap, bár sose lehet tudni:D - igaz, magamat ismerve két órahosszánál több időre úgyse megyek el sehova... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)