2010. április 14., szerda

Leszakadt az ég, vagy valami olyasmi...

Vagyis még most is úgy szakad az eső, mint már elég rég tette.
Én meg főleg régen voltam ilyenben kint, bár egyáltalán nem ért váratlanul a dolog, volt nálam ernyő is. Nade mit ér az térdtől lefelé? Konkrétan semmit. A nadrágomból csavarni lehet a vizet és a cipőm (bokacsizmám) is a konvektor tetején vár a kiszáradásra. A zoknim nem ázott el mondjuk. :))
Mindezt sikerült egy kb 10 perces esőn tartózkodás (kisbolt felé, majd haza igyekvés) közben megtapasztalnom. :)

Próbálom azért tartani az időrendi sorrendet a nap eseményeinek leírásában, de eddig elég össze-vissza sikerült. nem tudom melyik a jobb, egy nap többször írni össze-vissza rövidebbeket, vagy csak egy hosszút este de azt időrendben? :)
A mai nap szerintem kivételes, hogy elég sokat tudtam itt lenni a gépnél, pedig biztos, hogy lett volna mit csinálni, nagyon keresni se kell a dolgot, csak ugye a lustaság.... :)

A gyerekek igazán nagyot aludtak ebéd előtt, 13 órakor ébredtek fel. Játszottunk kicsit, rendbe tettem Őket majd 13:30-kor elkezdtem egyedül az ebédeltetést, gondoltam majd jön Mama ha tud, nem szólok, biztos dolga van, hisz' tudja, hogy mikor etetünk.. és igazán meg kellene már nekem egyedül birkóznom ezzel a fránya etetéssel....!

Ma egy kb 5 nap kihagyás után megpróbálkoztam a zöldséges keverékkel, főztem hozzá egy nagy szem almát és a husi is belekerült. Nehezen fogtak hozzá. Vagyis egyáltalán csak Levi fogott hozzá, de azért ette. Livike nem kért, de ez így van mostanában, azért is nem tudunk többek között ketten etetni, mert Levi eszik, Livi meg majd csak akkor, ha már a Legény végzett. :)
Valamennyit megevett, amikor Mama megérkezett. Kb 10 perce etettem, de még a negyede se fogyott el a kajának. :( Mamánál megette, de azért nem olyan hévvel, mint máskor szokta. :) Utána Livike következett, Nála is be kellett vetni minden furfangot, mindent a kezébe adtunk amit hirtelen találtunk, csak hogy elfoglalja magát a Lány. A végén még Papa is segített telefonon keresztül, ugyanis épp hívta Mamát és kihangosítva jól elvolt Livike, csak azon izgultunk, hogy nehogy a telefon is a földön végezze, mint általában minden. Kicsit luxus lenne azért. :) A vezetékes telefont már többször ledobta, annak se nagyon használ. :( (hordozható, olyan, mint az "ősrégi" mobilok, legalábbis méretre:) )
Végül csak sikerült megenni mindet, a két tálka tele volt, így a 3-3 dcl főzelék szépen a helyére került. :) A túrórudi is. Teát nem nagyon kértek, ezért gyors öltözés vastag kardigánba, sapkába és cipőbe, és irány a hinta! :)
Az eső akkor épp nem esett. Talán egy órahossza is volt amíg elállt. :)
Kb fél órát biztos kint voltak a hintában, de nem tudom mert nem néztem az órát.
Videóztam is, kettőt fel is teszek, nem az igazi, meg sokkal bohócabbak szoktak lenni, de most ez így sikerült. :)





Miután kihintázták magukat kicsi játszás után megpróbáltuk letenni Őket aludni egy kis tápszerrel. El is aludtak. Szerintem nem volt még egészen 16 óra.
Ekkor mentem el a postára, amikor már nagyon lógott az eső lába, dörgött, villámlott, jött a nagy csúnya felhő.... A posta után a kisbolt felé tartva erősen gondolkodtam, hogy inkább hazajövök, de kenyér mindenképp kellett, így mentem. El is kezdett akkor már esni az eső, és ez így egyben, a vissza úttal együtt eredményezte az elején említett dolgokat.
Egyébként volt aki a kisboltban várta, hogy elálljon, vagy legalábbis csökkenjen az eső intenzitása, nem is szóltak érte, még mondta is a pénztáros csaj, hogy nyugodtan olvasgassanak újságot, stb. :)) Jó,hogy kávét nem főzött már a várakozóknak. :D Mivel nem tudhattam meddig fog így szakadni, elindultam. Pedig mire hazaértem csendesedett, bár rá két percre újrakezdte, szóval jól van már ez így ahogy volt. És azt hiszem ezt ennél jobban már nem lehet kibeszélni, sok is volt. :)))

Jelenleg alvás van, ha felébrednek jön az uzsonna, a játék és a fürdés. Csak a szokásos dolgok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)