2010. április 12., hétfő

Hétfő

Az eső egész nap esik, néha eláll fél órára, de utána kezdődik elölről. Azért volt levegőzés is, erről majd ha odaérek időrendben... :)

Reggel 7:30-kor ébredtek, akkor is csak Levi. Ki tudtam úgy jönni, hogy nem csinált balhét, így 8 óra körül tettük Őket rendbe Apával.
Ezután - bár esett - Apa elment a boltba, én addig rendbetettem a szobát meg a gyümölcsöt is megcsináltam. Mivel Apa főzött, így megpróbáltam egyedül etetni Őket. Azt hiszem sok idő után először elmondhatom, hogy jól ettek mind a ketten nálam! :)
Elöször Levit etettem meg, mert bár Livit is kínáltam, nem fogadta el. Miután Levi szépen megette a saját (jó nagy) adagját, Livit is megpróbáltam etetni, ami kb 3 kanálnyi híján sikerült is. :) De én már ennek is örültem. :)

Aludni nem igazán akartak, csak délben sikerült Livinek egy fél órát, Levinek pedig egy órát aludniuk.
Gondoltam nem nagyon éhesek, ezért nem is igyekeztem az ebéddel. Na meg főleg egyedül nem volt hozzá sok kedvem, mert Apa közben ledőlt egy kicsit és el is aludt. Bár úgy voltam vele, hogy ha nem boldogulok az etetéssel akkor szólok Neki. :) A mai ebéd mégsem a tegnapi almafőzelék volt, hanem a gulyáslevesből (ami ma készült) vettünk ki zöldségeket, meg tésztát, húst is és azt turmixoltam össze. Épp jó sűrűségű lett. Kiszedtem ugyan a két tálkába a kaját, de csak az egyiket ették meg, ami viszont tele volt. :) Livike is ette egyből, így felváltva adogattam Nekik a kanállal. :) Szerintem ízlett Nekik, valahogy ki kellene találni, hogy mondjuk egy hétre való kaját tudjunk variálni, így nem mindig ugyan az lenne. Talán nem unnák meg mint a zöldséges keveréket.

Mivel eleve 14 óra után fogtam hozzá az etetéshez, 15 órakor gondoltam akármilyen hülye esős és hideg idő van, ki kell menni kicsit a levegőre. Ezt úgy oldottam meg, hogy már tegnap le lett engedve a terasz fölé a napellenző tető, ami ugye véd az eső ellen is. :) Így felöltöztettem Őket overálba, sapka, Livinek még sál is (egy textilpelust találtam hirtelen:) ) került a nyakába mert nagyon elállt a cucc és kint volt a nyaka. Mehettek is a hintába. :) Kb 40 percet voltunk kint, én már fáztam, de Livi keze is hideg lett így inkább behoztam Őket. Az eső persze esett. :(
Alvás azóta sincs. Teát már ittak, Levin le is kellett cserélni a pulcsit mert csupa tea lett. Nem tudom hogy önti le magát ezzel a szelepes itatóval, gondolom úgy, hogy megszívja azután nem issza ki, hanem magára locsolja...

18 óránál előbb nem hiszem hogy lesz uzsonna, de ha addig nem alszanak el akkor utána rossz lesz mert nyűgösek lesznek. :( Márpedig nem úgy néznek ki, mint akik aludni akarnak. Tápszert mondjuk nem kaptak ebéd után, csak a teát.... Azért még elalhattak volna azzal is, dehát nem sikerült. Most játszás van és nyekergés, úgyhogy megyek is be hozzájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)