2010. július 24., szombat

Végre egy kis enyhülés... ja, és 500.! :)

Annakidején a 100. vagy a 200. bejegyzésemnél azt írtam, legközelebb az 500-nál fogok említést tenni a kerek bejegyzésszámról. Megtörtént. :))

A beígért hidegfront meg is érkezett, ennek köszönhetően jelentősen lehűlt a levegő, lóg az eső lába, néha csepereg is. (ebben a pillanatban süt a nap:) )

Éjjel Livike többször fent volt, sírt, de mindig vissza is aludt szerencsére... Kapott azért teát, a biztonság kedvéért Levinek is adtam, hátha éjjel megisszák. :)
(nem itták meg...)

Apa 4:30-kor ébredt, megint mentek horgászni, még nem jöttek haza...
Mi 7:30-kor keltünk, minden rendben volt eddig.

A tízórai gyümölcsöt pontban 10 órakor kezdtem adni, most megették mindet! Utána egy fél kiflit is megettek, hintáztunk, majd 11:05-kor letettem Őket aludni.
Most itt tartunk.

Gyors voltam, később jövök.
Megjött Papa, valami ebédnek valóval. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)