2010. július 25., vasárnap

Kevés alvás, sok nyűglődés, uzsonna, játék, fürdés, alvás. - vasárnap folytatás.

És amit még kifelejtettem: esik.
Volt kb egy órahossza, amíg elállt az eső, vagy épp csak szemelt, de most megint rákezdett. A hőmérséklet nem 10 fokot hűlt, mint ahogy azt jósolták, rendesen hideg van!

A már említett második felvonás alvás terén annyiban volt sikeresebb az elsőnél, hogy kb negyed órát aludtak is. Nem sok volt. :( Most Levike ébredt fel elsőnek, Ő ébresztette fel Livit is, pedig aludt volna a KicsiLány. :(
Mivel a visszaalvás esélye kb egyenlő volt a nullával, kivettem mindkettejüket és játszottunk. A játék Levinek abból állt, hogy kegyetlenül rázta a rácsot, én meg folyton elráncigáltam onnan, először persze szépen kértem, hogy hagyja abba, nem hagyta, kiröhögött. Elhúztam onnan, rögtön ment is vissza. Kezére ütöttem, azt hitte játszom és csak vigyorgott, élvezte. Én nem annyira. :( Szerencsétlen karámnak mit kell kibírnia... szerintem nem sok van hátra ahhoz, hogy eltörjön csak úgy simán, annyira rángatja, sőt néha Livike is kedvet kap, mert miért ne utánozná Levit ebben is. :(
Alapban elég nyerekentyűk voltak mindketten, 17:45-kor behoztam az etetőszékeket és megkapták az uzsonnát, hátha addig legalább csendben lesznek. Végülis elég jól ettek, a joghurtot megint Levi ette meg teljes egészében, Livikét nem sikerült rávennem, hogy egyen. :( Ittak utána teát, majd újabb játék - a mai utolsó - következett fürdésig.

Volt sok tánci-tánci, mert az m1-en valami zenés nosztalgia műsor volt, szeretik nagyon az ilyen régi slágereket is, az újakat is, végülis minden zene bejön Nekik, kivéve a direkt gyerekeknek szánt zenéket. :D
Amikor már kipakoltam a törölközőiket és készítettem a fürdős cuccot, a kaját, Levike megszerezte Livi pelenkázóra feltett törölközőjét - lehúzta - és még vagy negyed órát azzal játszottak, hogy húzgálták egymástól meg egymás alól, meg körbetekerték egymást és úgy viháncoltak. :)) Viszonylag jó kedvük volt, de egyre álmosodtak, és ez nagyon nem jó fürdés időben, mert akkor csak a nyávogás és ellenkezés megy az öltözés során. :(
Így volt ez most is. 19:55-kor kezdtünk fürdetni, Livike visított egy jóadagot törölközés közben, úgy tűnt, mintha az lenne a baja, hogy kivettem a kádból. Előtte meg benne lenni nem tetszett. Igazodjon el rajta aki tud! :)
Levike Apánál eljátszotta kb ugyanezt, de amint megkapták a kajájukat csend lett és hamarosan el is aludtak. :)

20:20-kor már nyugalom volt, és van is (kop-kop:) ) megyek is tusolni és aludni én is, így talán hosszabb az éjszaka, amit alvással tölthetek. :)))

Holnap hónapforduló, csak el ne felejtsek súlyt mérni reggel....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)