2010. július 12., hétfő

Ma még nem voltam, így nagyon röviden próbálom vázolni a dolgokat! Nagyon fáradt vagyok, nem csak az Ikrek miatt, hanem, hogy nekem ma munkanapom is volt! Nagyon nagy szerencsém volt azért, hogy nem volt túl sok telefon, és hogy itt volt az én keresztlányom! Nagyon sokat jelentett, hogy itt volt, mert így nyugodtabb voltam, hogy biztosan nem esnek le az ágyról és nem marják egymást, amíg én dolgozom! A keresztlányom 3 gyönyörű gyermek édesanyja, így nagyon profi a gyermeknevelésben! :)

No, akkor röviden az éjszakáról, bár nagyon hosszú volt! Este nagyon szépen elaludtak, nem volt semmi baj! Órákat nem igazán tudok, azt tudom, hogy legelőször 23-órakor kezdte Levi az ébredezést, vagyis, nagyon nyugtalan volt valamiért. Állandóan nyöszörgött, forgolódott, az ágy egyik sarkából a másikba. Felállt, leült, nyöszörgött, kapott még pótlást, addig csend volt, de azután ismét a nyugtalanság! Rettenetes meleg volt bent, ablak nyitva volt, de mégsem mozgott a levegő! Livike aludt, Ő 2x sírt fel, de aludt is tovább! Levi teljesen reggelig csinálta ezt a nyűglődést, talán 10-20 perceket alhattam és mindig arra riadtam, hogy megint nyöszörög, áll a fejem felett, kidobta nekem a cumisüveget és sírt. Adtam neki kb. 3x kaját, persze mindig csak keveseket, hogy elaludjon. Reggel 04.50-től szinte már nem is aludtunk. Már mint Ő és én. Livike és a Papa aludtak. Felkeltünk reggel 06.30-kor. nem kínoztam tovább, addigra már persze közöttünk volt a nagyágyon. Papát ébresztgette! :) Livike is felébredt, bár nagyon álmos volt, de már nem aludt vissza! Papa kitette őket a teraszra az utazó ágyba. Jó kellemes volt még a levegő. Gyorsan kitakarítottam, rendbe tettem őket, 08 órakor kaptak reggelit, és közben addig bementem az irodába dolgozni, amíg ettek. Hamarosan megérkezett a pesztra, és azután már könnyebb volt! Nagyon sokat volt ma velük foglalkozva, holnap nem tudom, hogy mi lesz, mert egyedül leszek rájuk, és dolgozom is mellette! Ez csak holnap derül ki, nem szaladok annyira előre!:) Amikor nem csörgött a telefon, addig készítettem a 10-órait, meg közben az ebédjüket is. Meg is voltam vele elég hamar, talán 2x kellett telefonhoz mennem. A 10-órait ma nagyon pontosan 10-órakor kapták, Andi adta nekik, ettek, mint aki sosem kapott enni! :) Mivel korán keltek, így ma minden előbb volt. Kicsi játék kint, majd a nagy meleg miatt bent, azután kicsi tápszer és mentek aludni. Egy jó órácskát aludtak, és azután játszás volt. Az ebéd is nagyon időben volt, 13-órakor már megetettem őket, és ismét játék, de már bent nálunk a hűvösebb szobában. Mi 14-órakor ebédeltünk, még abból is ettek, grill csirke volt! Ezután tea, majd kicsi táp, és alvás. Valószínű, hogy csak Livike aludt, nem jöttünk be, a baby csőszön keresztül hallottuk, hogy valamelyik fent van, de amíg csendben volt, hagytuk. Egyszer azután elfogyott a türelme Levinek, mint kiderült, és bejöttünk érte, Livike még aludt kicsit tovább. Miután Ő is felébredt, sok játszás, majd kicsi séta kint az utcán, de még mindig nagyon meleg volt. Azután uzsonna, majd eljött az idő, amikor Andiért jött a család és hazavitték! :( Ez este volt már 19-órakor. Ezután készülődés az esti fürdéshez, ebben már Papa segített. Gyorsan meg is voltunk, el is aludtak pár perc múlva. Kíváncsi leszek a mai éjszakára, remélem, hogy kicsit többet tudok aludni, mert ma nagyon fáradt voltam egész nap! Most megyek is, eddig csend van, próbálok én is aludni! Holnap jövök! Gondolom, szintén este, mert még egy programmal több lesz mint ma, még edzésre is kell mennem, így holnap a Papa is be lesz vonva az unokázásba rendesen! Ezt majd holnap folytatom!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)