2010. július 11., vasárnap

Vasárnap délelőtt, és már délután is :)

No, itt vagyok ismét!:) Ha minden napunk ilyen simán megy, mint eddig, akkor nagyon elégedett leszek!:)Reggel óta röviden mi is történt: Ismét, mint napok óta, majdnem 09 órakor ébredtek az Ikrek! Mire felébredtek, elkészítettem a tápszerüket, maradt időm még a 10-órait is megcsinálni, meg még az ebédhez is megtudtam pucolni az alapanyagokat!:) Éljen, milyen ügyesek vagyunk így az Ikrekkel együtt!:) Végre felébredtek! Lívia előbb, majd egy pár perc múlva Levi is, de még egy kicsit elbeszélgettek a kiságyban úgy fekve, a maguk nyelvén:) Kíváncsi voltam milyen reakció lesz, ha én megyek be, nem a megszokott Anya! Kicsit még hagytam őket nyújtózkodni, és miután már úgy gondoltam, hogy most már elég, bementem hozzájuk!:) Nem lepődtem meg a reakción, mind a kettő nagy örömmel kapaszkodott ki a kiságyból, persze, ez a nehéz, mert csak az egyiket tudom kivenni, egyszerre! Természetesen kicseleztem a Levit, adtam neki egy kis érdekességet, és így addig Livikét rendbe tudtam tenni! Nekem ez kb. 3 perc sem volt. Pizsi le, peluscsere,kis mosakodás, majd egy ujjatlan bady, és már kapta is a reggelijét. Jöhetett Levi! Ugyan ez, és már ehetett Ő is!:) No, ez idáig megvolt!:) Megvártam amíg megették a kaját, addig kitakarítottam a konyhát, fürdőt, teraszt felmostam és majd addigra végeztek, mehettem be hozzájuk is takarítani! Ezen is túl vagyunk!:) Kipakoltam őket, és játszottak! Megfőztem addig az ebédjüket, jól eljátszottak addig! Eljött a 10-órai evés is, igaz, 11.20-kor! Jól elvoltak, így nem háborgattam őket! A felháborodás akkor történt, miközben hívott a keresztlányom, és a telefonálásra kezdtek el nyekeregni!:) Andi a Levi keresztmamája és azért hívott, hogy hétfőn jön segíteni nekem, és itt tud velem lenni egész nap!:) Ennek nagyon örülünk! Nagyon rendes keresztmama! :) Miután letettük a telefont, megettük a 10-órait, semmi perc alatt bevágták! Nem kellett könyörögni, játék sem, ettek és közben jókat kacagtak!:) Ezután kicsi játszás kint az utazó ágyban, a hűvösben. Egyedül nem tudtam sétáltatni, így ez maradt. Majd délután, ha hűvösebb lesz, papa addigra már haza ér! Jól kifárasztottam őket, így nagyon sokat aludtak, alszanak. Livike több mint egy órát, Levi még alszik, lassan 2 órája. Délután biztosan nem lesz alvás!! Közel 14-óra van és még nagyon durmol. Livi bent van a papával, játszanak! Ő mindig hamarább ébred mint a Levi, neki kevesebb az alvásigénye. Lassan már ebédelniük kellene, de nem költöm fel a Levit azért, majd annál jobban esznek! :) Egyelőre ennyi történt!:) Esti fürdetés után jövök, remélem, hogy addig minden ugyanilyen szépen halad, mint eddig!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)