2010. július 6., kedd

Nem volt egyszerű eddig a napunk...

Nem történt semmi különös, csak a nyűgösség volt magasabb szinten a szokásosnál mindenkinél. (sajnos nálam is...ebből már ered az, hogy nehezebben viselem a gyerekekét is.)

Éjjel aludtunk.
Reggel 7:50-kor ébredtünk mindannyian, Livivel az élen. :)
Rendbe és rendrakás, kaja, stb.

A tízórai gyümölcsöt 10:45-kor kezdtük adni, már ott kezdődött a nyüszi...
Végül csak hajlandóak voltak belekezdeni az evésbe, meg is ették mindet. :)
Kaja után séta az utcán és idebent is Apa segítségével.

11:25-kor irány az ágy, el is aludtak, rendkívül gyorsan és egy hang nélkül le tudtam tenni mindkettőjüket aludni! :)
(mármint gyorsan máskor is le tudom tenni, úgy értettem, hogy tűrték, nem nyekeregtek, ettek, elfordultak és aludtak is hamarosan:) )

Gyorsan eltelik az az idő, amíg alszanak....
Ez ma 1 órahosszányira sikerült, 12:20-kor már fent voltak.

Játszottunk, de a gyerekek elég durván adták elő a dolgokat. :(
A mindent kidobálás, ledobálás, felmászás stb, már nem újdonság.
Ami ma új volt, és nagyon remélem nem lesz belőle rendszer: Levi ült a földön, Livike állt mellette (a szoba közepén, nagylány már, nem kell kapaszkodni sem!) és Levi haját TÉPTE! Nem egyenként, 2-3 szálával. Levi meg csak ült, sírt és tűrte. Most nem tudta volna arrébb lökni Livit? Vagy simán felállni és arrébb menni? Neem. Tűrte.
Én mire észrevettem - közben a kajájukat is csináltam - már fél marék haj ott volt a kezében Livinek.

Kaja előtt tisztába tettem Őket, de az is harc volt most... :( Tekergés, nyekergés, jujj! :(
Levi nem volt hajlandó leszállni az ágyunk végéről, már foggal harapta a falvédőt tartó kampót! Biztos nem az éhség miatt.... :(

Az ebédet 14:20-kor kezdtem adni, kb 10 percig könyörögtem, hogy egyenek már, legalább kóstolják meg....! Nagynehezen Levi nekikezdett, jól meg is evett egy majdnem teli tálkányi főzeléket, majd Livike is kedvet kapott és Ő meg a másik tálkával ette meg - nem teljesen - . A végén kaptak egy túrórudit is, utána kölesgolyót.

Először Levit vettem ki, hogy majd viszem a hintába. De ő meglátta az autót az udvaron, oda kellett menni megnézni és tapogatni....
Utána jött Papa, aki elengedte a füvön Levit, - a kutyagumit összeszedte előtte:) - majd Livike is odasétált és nagyon élvezték, hogy szabadon járkálhatnak, szaladhatnak, immár mindketten! :) A járdán nem merem egyikőjüket sem elengedni, de a füvön talán nem horzsolják fel magukat ha esetleg el is esnek. Furcsa volt így látni Őket... :))
Levi nagyon bátran szaladt, mindig futhattam utána, mert a füves résznek ugyebár egyszer vége szakad, nem akartam, hogy a járdára érve is tovább rohanjon. Livike inkább szemlélődött állva, néha arrébb ment, de inkább állt. :))
Persze le is ült és tanulmányozta a füvet és a földet, gondolom evett is belőle. :(
Pár percig hintáztak is, de sok volt a szúnyog, így inkább bejöttünk.

Játék, tea ivás, mérgelődés. Ez utóbbi részemről, mert mindig azt csinálják, amit nem kellene. :(

16 órakor Mama is haza ért, Levike egyből felfedezte a hajában a napszemüveget, amit el is kunyerált... én nem sokkal később elvettem, mert feszegette, nem akartam, hogy eltörjön. Na azt a hisztit! Vigasztalhatatlan volt! Meg álmos is....
Amíg megcsináltam a tápszert alváshoz kórusban nyomták....

16:20 körül tettem le Őket, majd elszaladtam a kisboltba, most pedig épp ébredeznek.
Pedig nemsoká jön a pizza is, hát majd eszünk valahogy. :(
Majd jövök még....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)