2010. július 19., hétfő

Hétfő - eddig

Az éjszakánk jól telt. :) Összesen kb három felsírás volt, de csak annyi, hogy felébredtem/tünk és aludtunk is tovább. :) Nem kellett se tápszer, se tea, se felkelnem. Az idő kellemesen hűvös volt, az ablaknak már csak a fél szárnya volt nyitva és a sötétítő is el volt húzva félig. Livikére éjfélkor rá is terítettem egy vékony takarót, amit meg is tűrt magán. :)

Reggel 7:30-kor ébredtünk, vidáman, beszélgetve kezdték a gyerekek a napot. :)
Gyors rendbe- és rendrakás, kaja.
9 körül a szokásos tisztábatevés után kivittem a porontyokat a teraszra az utazóágyba, mert bent már megint az ágyon rohangáltak (volna), és még nem sütött a teraszra (annyira) a nap, lehetett levegőzni kicsit, amíg megcsináltam a gyümölcsöt.
Persze már ment a "nyamnyamm"-ozás, adtam pár falatka perecet, hogy tűrjenek valamennyire, ne kiabálják már fel a fél utcát. :))

A gyümölcsöt 9:45-kor kezdtem adni, először csak úgy az utazóágyban, odaszaladgálós módszerrel, merthogy Mamának ez vált be, gondoltam hátha nekem is jól jön. Két falat után minden érdekesebb volt a kajánál.
Irány az etetőszékek, egy két csali, mint pl kulcsok, telefonom, légycsapó és már ettek is mint a kisangyal. Na meg énekeltem is. Ezt remélem nem hallotta senki :D
A lényeg, hogy elfogyott a tálka gyümölcs, kb egyforma adagban ettek. Ezután még megettek 2-2 kiskifli végét, majd egy nagyon pici séta után az udvaron (nem lehet egyedül sétáltatni, mert amíg az egyikőjük sétál a másik nyávog:( ) mehettek is a hintába. Ott elvoltak vagy negyed órát, majd egy kis elégedetlenkedés (=Levi ordított mint akit ölnek, de már majd' elaludt, azért...) behoztam mindkettejüket a szobába és letettem aludni előbb teával, majd tápszert is kaptak.
Ez 10:45-kor volt, MÉG alszanak! :)
Itt tartunk most.....

Papa dolgozik, elég sok címe lett, gondolom délutánra azért haza ér, mert akkor már jobban kell a segítség....
Mamával még nem sikerült beszélnem, elvileg 10-12 között és 17-19 óra között van edzés, valamikor kaja is, de a többi idő szabad. Biztos fog hívni majd, hogy mi újság van itthon. Jelenleg JÓ! :)
Apával reggel beszéltem, végül nem lett eső náluk tegnap, de lehűlt ott is éjjelre kicsit az idő. Most viszont dögmeleg van ott is, itt is. :(
Ennyi egyelőre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)