2010. július 14., szerda

Nagyon melegünk van!

Mi történt este óta? Sajnos az elmúlt éjszakánk sem volt valami rózsás, de már talán jobb volt egy kicsivel, mint eddig! Most Levi azon kívül, hogy 5-10 percenként forgolódott egyik helyről a másikra, Ő viszonylag jól aludt! Egyszer-kétszer sírt fel, de aludt is. Hajnali 4-órakor kellett neki először adni egy kis hamit! Livike viszont kialudta magát hajnali 2-3 óra körülre, így nem volt hajlandó feküdni, ki kellett vennem kicsit játszani, ugattak a kutyák, így Ő is vauvauzott, meg sikongott! Levi persze ilyenkor mindig felébredt, de fordult és aludt tovább! Egy jó félórás játszás után Livikét is rá tudtam venni, hogy aludjunk, mert egyáltalán nem akart! kapott egy kis tápot, letettem a helyére, de Ő csak nyekergett! Ráhagytam, és nehezen, de elaludt! Majd ébredt Levi, de vele nem volt sok baj! Kicsit végül is talán sikerült úgy aludnom, hogy nem emlékszem semmiféle zajra, mozgolódásra.

Eljött a reggel is! Ma is, mint a héten még, korán keltünk, 07.40-körülig húzta Livi! Levi jóval előbb kelt, de csendben volt. Most nekem sem volt energiám hamarább bejönni az irodába, így előbb adtam Levinek reggelit, majd bejöttem, összeszedtem magam és nem sokkal később mehettem Livihez is. Rendbe tettem őket, miután Livike is evett! Most fordítva van, ébredés után nem cseréltem pelust, csak evés után, spórolunk! Kevés pisi volt benne, így nem vettem ki, vártam a nagyobb dologra!:) Be is következett, de egyelőre még csak Levinél! Délelőtt a szokásos hiszti, játszás, hintázás, 10-óraizás, és összepakolás, (játékok), majd már miután nagyon nyűglődtek, kis táp és alvás 11-órakor. Livike ébredt természetesen előbb, de az már nem újdonság, 12-óra előtt 10 perccel! Most azóta itt van velem az irodában, de már megyünk is, mert felébredt a Levi is. Livike közben tele rakta a pelust, így csere következik!:) Lassan jön az ebédidő is, kajálunk, majd játszunk!:) Később jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)