2010. július 14., szerda

Egy kis pancsizás

Megebédeltünk, kicsit játszottunk, és továbbra is nagy a hőség! Szakad mind két gyerekről a víz és persze rólam is! A medence felfújva, hordtam bele 6 vödör vizet, jó meleget és egy hideget. Egyenként jót pancsiztunk, mert kettővel egyszerre a vízben nem bírtam volna!:) Nagyon élvezték a pancsizást, de hamar ki kellett jönnünk, mind a kettőnek semmi perc alatt lila volt a szája és fáztak!:) Jó nagyokat csobbantak, estek, ittak egy picit, és azután gyors törölközés, majd egy jó nagy alváshoz tettem le őket, 15:10-kor. Kíváncsi leszek meddig alszanak!:) Nagyon nyűgösek voltak már, de nagyon meleg is van! Még nekem is jól esett ez a kis víz amit róluk szedtem össze, mert én csak a lábamig lettem vizes, meg ahogy magamhoz fogtam őket a törölközéshez!:) Egyelőre ennyi, majd este leszek még, gondolom!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)