2010. július 5., hétfő

Hétfő - eddig :)

Pár szó még a tegnap estéről:
Ahogy itt befejeztem az írást, Livike keserves sírásba kezdett. De olyan igazi, nem kisbabás sírásba. (Előtte percekig kacagtak...)
Ahogy bementem láttam, hogy fogja az ujját... Apa szerint Levi harapta meg. Legalábbis amit látott, az az volt, hogy Livike folyton átnyúlkált Levihez a rácson, ebből gondolta, hogy megharapta. :)
Kivettem Livit, bár kár volt, tudhattam volna, hogy utána keserves sírás lesz, ha le akarom tenni. Miután körbemászta az ágyat, majd ahol hely volt végigsétált, megfogtam és letettem a helyére. Nem volt kellemes. :( Se nekem - hallgatni a szívet tépő sírást, se Neki - nem akart visszamenni az ágyába.
Levike persze közben folyamatosan jött volna kifelé, milyen már az, hogy Őt nem vettem ki! Na persze, kettő ordítson utána, amikor leteszem. :)
(Egyébként nagy színészek ezek a gyerekek: amikor kivettem Livit, egyből abbahagyta a könnypotyogtatós sírást és kacagott! :) )
Kaptak még egy kevés tápszert, mert közben megették azt is, el is aludtak hamarosan. :)

Éjjel minden rendben volt, Livikéhez kellett egyszer felkelnem - olyan 4 óra körül - de csak betakartam, megsimogattam és aludt is tovább. :)
Reggel Apa 7 órakor, én 7:45-kor, a gyerekek pedig 8:10-kor ébredtek/ébredtünk. :))
Szokásos reggeli dolgok, nem volt semmi extra.

Apa 10-re ment dolgozni, holnap délre megy, utána megint 10-re, majd csütörtöktől szabin lesz. :)

A tízórai gyümölcsöt 10:20-kor kezdtük adni. Persze előtte még fagyitölcsért is ettek. :) Levike ma még elég nyekergős hangulatában volt, nem tudom mi baja van tegnap óta, ahogy felébredt az ebéd előtti alvásból, ilyen. :(
Miután megették a gyümölcsöt végre ki tudtunk menni délelőtt is az utcára sétálni. :)
Sajnos most egy autó sem állt itt a közelünkben, hogy ez milyen szörnyű! :))
El kellett menni a két kisutcányira lévő első autóig, de azt nem taperolhatták végig, mert épp permeteztek mellette, úgyhogy még hozzá sem nyúlhattak.
Nem tudom mi ez az autó mánia mindkettőjüknél. :))
Elmegy egy autó, rögtön brümmögnek, nézik, de még a biciklire is brümmögött tegnap Livike ebéd közben. Úgy kellett eltennem a látóteréből, hogy ne azt nézze már folyton. :) Mondjuk utána is brümmögött, nézve a bicikli HELYÉT. :)))
Elég sokat sétáltunk, majd bejöttünk kicsit hintázni, csak hogy teljen már az idő...
Végül 11:25-kor kerültek ágyba egy kis tápszerrel, hamarosan el is aludtak mind a ketten.
Livike 13:18-kor ébredt fel, épp csak elkezdtem ide írni... csendben van - egyelőre.
Kész a kajájuk, én is ettem már, most már Levit várjuk, hogy felkeljen, játszunk egy sort, és lehet is majd ebédelni Nekik is. :)

Egyelőre ennyi, megyek be LiviLányhoz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)