2010. július 9., péntek

Próba bejegyzés

Péntek délután van! Nagyon különleges ez a nap! Miért? Mert, most én írok, nem a lányom! :) Én most tanulom, mert vasárnaptól én írok csak egyedül, majd egy egész hétig!:) Az unokáim, Levi és Livi, most épp uzsiznak és énekelnek közben!:) Jó fejek, hiszen, az én unokáim!:) A Betty az anyukájuk, Ő most az etetőszék alatt van, épp szedi össze, amit a két rosszcsont eldobált.:) El! Mondja épp Levi a hátam mögött! Livike is megerősítette, és átment kiskutyába, és elkezdett vauvauzni!:) Levi mindjárt szétveri a hátam mögött az etetőszéket, mert már nem éhes!:) Most már ilyenkor jönne ki, unalmas a dolog!:) Megyek is, mert pesztra kell!:) Ma még pesztra, vasárnaptól meg én leszek az anya is, meg a mama is!:) Végre 2 év után, elmegy a lányom nyaralni! Reméljük, hogy marad is, nem kell aznap, vagy hétfőn hazajönnie! Bár...biztosan nem, mert jól elvannak velem.:) Amióta megszülettek, itt vagyok velük, jól megszoktuk egymást!:) Túlságosan is jól!:) No, most egyelőre ennyi, mert Levi már a kukában van, Őt már ki kellett venni az etetőből!:) Livike is kezdi unni, hogy Ő nem járkálhat, így most már Ő is nyűgös! Betty bevitte őket, teáznak, és csend van!:) Vagyis csak volt! Most már elszabadult a "pokol"!:) Sírás-rívás, nyűglődés van! Játszást követelnek! Még folytatjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)