2010. július 11., vasárnap

Vasárnap reggel 07.35. Eljött a nagy nap, amikor a család elindul nyaralni! A papa, itt most az én férjem, viszi a gyerekeket Szarvasra a nyaralóba. Reggeli friss ébredés, kicsi téblábolás még, kicsi pityergés a lányom részéről és persze így belevitt a dologba engem is!:) Eljött az indulás pillanata! Az Ikrek alszanak, semmit nem vettek észre az indulásból. Várom az ébredésüket, majd elindul a napunk. Gondolom, vagyis remélem, hogy jó napunk lesz, és bírok a csemetékkel, mert nagyon rám vannak kapva, én nehezen tudok tőlük szabadulni. :) Mindenki mehet, csak én maradjak!:) Ez most majd egy pár napig nem biztos, hogy így lesz, sajnos, mellettük még több dolog vár rám, de majd megoldjuk!:) Vettünk nekik utazó ágyat, rá baldachint és majd sokat alszunk a szabad levegőn, mert eddig a szúnyogok miatt ezt nem tudtuk megvalósítani! Tegnap megvettük az anyagot, meg is varrták, és most már a szúnyogok ki lesznek zárva!:) Az alvásokat majd meglátjuk, hogy hol oldjuk meg, lehet, hogy behozzuk őket hozzánk, de lehet, hogy mi megyünk hozzájuk aludni! Majd ez kialakul még! Egyelőre nem is írok többet, majd délutánra már biztosan több információm lesz, hogyan bírtunk egymással!:):) Lehet, hogy az Ikreknek kell majd engem nevelniük? :) Megyek elkészítem a reggelijüket, lassan már várható lesz az ébredésük. Nyolc óra elmúlt. Később jövök!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)