2010. július 31., szombat

Szombat délután és este...

15:30-kor csináltam egy kis tápszert és letettem a gyerkőcöket aludni, mert már nagyon álmosak voltak mind a ketten. Most is csak addig volt csend és nyugalom, amíg ettek, utána viháncolás, majd később már visítás és nyekergés is lett a dologból.
Úgyhogy ennek a délutáni alvásnak is annyi volt. :(

Játszottunk, szerencsére elég jó kedvük volt, csak néha jött rájuk a hiszti meg az összeveszés, ezek is inkább már este felé voltak jellemző viselkedési formák.
17 óra után Mama hozott ki paradicsomos húsgombócot, mert Levike megint hozta a "szegény, éhező gyermek" figurát, magyarul kétségbeesett hangon folyamatosan nyammnyammolt.... mint aki sose evett!
Kevés paradicsomszósz volt a húson, mert Levi nem hajlandó megenni az ilyen kajákat, de ezt így ebben a formában elég jól ette. Először persze kiszedte a szájából, később Livike is azt csinálta, ha olyanja volt, "élmény" volt, mivel a szobában ettek odaszaladgálós módszerrel. Szedegethettük a szőnyegről a darálthús darabkákat. :))
Elég jól ettek, de persze ez uzsonnának nem volt elég, azt is kaptak 18 óra után nem sokkal.
Addig játék, virgonckodás, néha rosszalkodás is. :) Papa volt bent egy darabig, közben én "újítottam" az uzsonnán, csak annyit csináltam, hogy serpenyőben megsütöttem a sonkacsíkokat, majd utána kockáztam fel a gyerekeknek. Mondjuk meg is bántam, én nem gondoltam volna, hogy ez a sonka ilyen vizes.... jobban csapkodott, mint a bacon szalonna amikor sütjük. (azt sem szeretem sütni, épp ezért...) Szóval ma sült sonkát kaptak bagettel, ették elég jól, bár jópár darab a földre került most is, de úgy láttam ízlett. :)

18:35-kor mentünk be újra a szobába, siettettük volna az időt, annyira nagyon álmosak voltak már, de mégsem fürdethettük meg akkor még Őket...
A végére mondjuk elég jól felélénkültek, de ez általában így szokott lenni. :)
Livike megszerezte a papucsom egyik felét, természetesen akkor Levikének kellett a másik, ezzel jól elvoltak még vagy negyed órát, hogy próbálták a lábukra húzni, szaladgáltak vele, stb. :)
Volt közös törölköző húzgálás is, az sem volt akadály, ha Livike rajta feküdt éppen, Levi akkor is húzta. :))
Eltelt az idő, kezdhettünk is fürdetni.
Ekkor 19:40 lehetett kb.
Hamar kész lettünk, rendben ment minden, semmi hiszti, semmi nyafogás nem volt.
Mióta letettük Őket a kajájukkal csend van és nyugalom, alszanak... :)
(kop-kop) :)

Meglátjuk, hogy ez lesz-e a vége a mai napnak, ha nem, azt holnap úgyis megírom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)