2010. július 4., vasárnap

Vasárnap - eddig

Tegnap este hamarosan csend lett és alvás reggel 7:35-ig. :)
Apa 6-ra ment dolgozni, mi még alhattunk. :)

Nem volt ma eddig semmi extra, tettem a dolgom, rendbe- és rendrakás, tízórai készítés, játék, tea ivás, 10:30-kor gyümölcsevés. Elég jól ettek, Livike is evett most pépeset, elfogyott a teli tálka gyümölcs. Piskótatallér, kicsi levegőzés, szúnyoghajkurászás....

11:15-kor jöttünk be, irány az ágy egy kis tápszerrel.
Mindketten 12:20-kor ébredtek.
Azóta játék van. A legújabb - pár napja csinálják - szórakozásuk az, hogy kidobálják ide a konyhába a cuccokat. Főleg Levike csinálja ezt és főleg a toronyépítő karikákat dobálja ki tornyostól...
Elég veszélyes "fegyver" ez a játék egyébként, az előbb úgy lábélen vágott vele, hogy komolyan fájt!
Ágypárnák leszedése, ágyszélére felállás, falvédő lelegelése még a szokásos program. :(
Levike nem rettent el a tegnapi beszorulástól, azóta is ugyanúgy felmegy. (

Az ebédjük még fő, elszöszmötöltem az időt....
Amikor letettem Őket aludni önző módon magamnak csináltam először kaját, mert már éhes voltam... gondoltam az övéké még ráér, erre mikor hozzá akartam fogni épp felkeltek. :(
Na sebaj, meglesz ez hamar, úgyse lehetnek még nagyon éhesek... szerencsére jól elvannak, de azért ott kell legyek fél lábbal mindig, mert veszélyesen rohangálnak.

Livike egyre többet jár lábon, már fel is áll a placc közepén is, úgyhogy az utóbbi pár napban igencsak megtáltosodott lépegetés/járás terén. :))

Egyelőre ennyi, majd jövök még, lehet, hogy csak este valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)