2010. július 23., péntek

Még mindig hőség, nyűgösködés... és hazajött Mama! :)

Éjjel nem volt semmi, 4 óra körül húztam el a sötétítőt, valamint mindkét gyerkőcre terítettem vékony takarót, ami valójában egy törölköző volt és egy fürdőlepedő :) Hűvösnek éreztem az időt, de Apa miatt nem csuktam be az ablakot...
Igaz, Ő 5 órakor fel is kelt, mentek horgászni, de 11 órára itthon is voltak.

Mi még aludtunk, mármint a gyerekek és én, mióta haza jöttem először sikerült 7 óránál tovább aludni, ma 7:45-kor keltünk. :)
Ettől függetlenül ugyanúgy nyűglődtek már 9 óra előtt, mint mikor korábban kelnek...
Meleg volt nagyon, és most Livike volt a hisztisebb, de olyan szinten, mint talán még soha, vagy nagyon ritkán. Tízóraizni pl nem volt hajlandó. Csak sírt és sírt és sírt... semmi nem tetszett, ha felvettem, vagy más felvette, az sem, ha simogattam, az sem, ha Papa rászólt az sem hatott, -pedig az szokott- semmi. Csak sírás ezerrel. :(. Levike is kedvet kapott, vagy épp megijedt, nem tudom, Ő is rákezdett, úgyhogy az etetőszékben és bárhol máshol történő gyümölcsevés ma egyszerűen elmaradt. :(
Közben mi is reggelizni készültünk, vagyis a többiek ettek, a végén én is, na és Livike is, mert csináltam vajkrémes kenyér falatkákat, és azt szépen ette odaszaladgálással és ölben üléssel is. Sajtot is evett. Levike pár falatot fogadott csak el, mondjuk előtte egy majdnem teli doboz kölesgolyót is megettek az utazóágyban, - időt akartam nyerni a saját reggelink előkészítéséhez, meg hogy addig is csendben legyenek - ettől nem hiszem hogy annyira jól laktak volna, hogy ne kelljen a gyümölcs. Vagy már egyszerűen unják, az is lehet. Vagy a meleg miatt nem ettek. Vagy-vagy... ki tudja. :(
Persze miután "kiengedtük" Őket a fűre szaladgálni akkor Livikének is jó kedve lett, csak ott ugye mindig szutykosak lesznek. Levike kiborított egy fél vödör vizet, Livike a kutya vizében mosott kezet, szóval pancsolás is volt:D
Kergetőzés, közben az a pár falat kaja is lement, hát nem nevezném ezt evésnek, az is biztos.
11 órakor tettük le Őket aludni egy kis tápszerrel, azt hittem, majd nem alszanak el, mert éhesek és kevés a táp, de nem így volt.. aludtak.

12 órakor Papával elmentünk a Tescoba, szerencsére pelenka is volt, csupán 99 ft-tal drágábban, mintha a dm-ben venném 15%-os kuponnal... annyiért nem autókáztunk plusszban. Jó is, mert haza felé egy kb 5 perces utat 45 perc alatt sikerült megtenni, ugyanis az elkerülőn volt egy nagy baleset, ami miatt beterelték a városba a külső forgalmat, olyan dugó volt, hogy csak na! Én még a Rossmannt is megjártam azidő alatt, amíg a kocsisor haladt kb 5 autónyit... Kiszálltam, hogy megveszem Papának ami kell onnan, majd beáll hátra a parkolóba... mire kijöttem, pont a sarkon tartott még csak a sorban Papa, úgyhogy beszálltam és araszoltunk tovább hazafelé.
Itthon Apa azt hitte, biztos jól elvásárolgatunk, de nem baj, a gyerekek úgyis még alszanak. Na igen. Ekkor 13:20 volt éppen. És Livike éppen fel is ébredt, ahogy megérkeztünk. Ennyit a nyugalomról. A továbbiakban semmit nem aludtak, hiába tettük le Őket 15:30-kor is. Bár Levi lehet, hogy aludt valamit, de ha úgy is volt, akkor se sokat...

Az ebédelés megint egyszerre lett összehozva, mármint a gyerekeké és a miénk...
Csak a maradékot ettük, a tegnapi gulyáslevet és a palacsintát, leves még így is maradt holnapra is.
Apa próbálta etetni a gyerekeket, mi addig ettünk az asztalnál... Nem volt nagy sikere a gulyásleveses tarhonyalevesnek. Mármint ez úgy nézett ki, hogy szedtem ki a levesből zöldségféléket, összeturmixoltam, egyfajta krémleves lett belőle, avagy főzeléknek is beillett... majd Apa megfőzött egy fél marék tarhonyát egy kis levesben, mintha pirított leves lenne.. ezt összekevertem, elég jó kis kaja lett, legalábbis nekem ízlett, a gyerekeknek kevésbé. Holnap újra próbát teszünk! :)
A túrórudi az csúszott, valamint a főtt kukorica is! :)
Na és persze a sok-sok tea egész nap... szörnyű meleg volt, mindenkiről folyt a víz....

15:30-kor láttam, hogy nagyon álmosak, kicsi tápszerrel irány az ágy, úgy tűnt alszanak is. Én közben kitakarítottam bent is, mármint Mamáéknál, elvileg csak Apával voltunk a kicsikre ezidőtájt, mert Papa elvitte a fiatalságot biliárdozni. :)
16:30 körül értek haza, így legalább volt pesztra, el tudtam menni a kisboltba kenyérért, sonkáért...
Mire visszaértem már kevésbé volt hisztis a legkisebbje, jól eljátszogattak, úgyhogy csak 17:45-kor kaptak uzsonnát, épp amikor Mama is haza ért. :)
Volt nagy öröm, mikor meglátták, amikor letette Őket akkor pedig sértődés és sírás, de muszáj volt végre normálisan enniük, úgyhogy kb hárman álltunk folyamatosan a gyerekek körül, amíg ettek. Sokat segített szerintem az is, hogy közben a többiek elkezdtek pingpongozni, ez nagyon tetszett a kicsiknek, nézték, közben észrevétlenül megették a kajájukat is. :)
A joghurtból most Livike nem kért, Levike megette mindet! :)
Kaptak utána teát is, volt fűben és járdán szaladgálás, jól kifáradt mindenki, nem csak ők, mi is, akik utánuk szaladgáltunk. :)

19:40-kor kezdtük a fürdetést, Apának csak arra az időre szóltam, hogy jöjjön be, amikor Levikének kellett a kukiját rendbetenni :) Utána ment is még befejezni a vacsorát, ami túróstészta volt.
Enni utána kezdtünk neki, ahogy a gyerekeket már letettem aludni, így legalább nyugisabb volt a helyzet, most el is aludtak elég hamar. Fürdés előtt Levike annyi teát megivott, hogy már rendesen hallani lehetett, ahogy lötyög a hasában amikor megy:D
Ki is lett használva a mai utolsó pelusa, olyan nehéz volt, hogy szerintem már nem fért volna bele több... :))

Mióta letettem Őket csend van, remélem már így is marad reggelig!
Megyek én is aludni, holnap jövök, lehet, hogy megint csak így este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)