2010. január 20., szerda

Szerda folytatás..

Gyorsan pár szót írok a mai nap további részéről.
Ahogy befejeztem az írást, nem soká fel is ébredtek a gyerekek.
Az ebédre mégis csak 13:30-kor került sor, Mama főzött, nem tudott jönni segíteni, így egyedül fogtam az etetéshez.
Ma üveges kaját kaptak mind a ketten.
Levikével kezdtem, evett, de nem úgy, mint kellene. Az a baj, hogy a hordozóban már nagyon nem szeretnek enni. Fészkelődnek, lecsúszkálnak, kitekerednek. Nem mindig, de általában. Ezért vagy ölben - ami nekem elég kitekert helyzet - vagy a kanapénak támasztva ülve etetünk. Úgy se sokkal könnyebb.
Valahogy megetettem Levivel kb a kaja felét, de nagyon felidegesített, mert a végén még bele is lépett a tálba és kiborult egy kicsi... :(
Ráhagytam, mert nem volt hajlandó már többet enni. :(
Livike következett, aki már eléggé balhézott addig is, mert a kiságyban volt, és jött volna már ki. de ha kivettem volna korábban, akkor tuti Ő borítja ki a kaját...
Elég szépen evett, végülis két kiskanálnyi híján megette az egész adag kajáját! :)
Nem mondom, hogy zökkenőmentesen, de azért mégis nagyobb volt a siker, mint Levi esetében. Ezután játszottunk, mert nem akartak aludni.

Mama 16 órakor jött le, de csak annyi időre, hogy Levivel megetette a kaját.... :)
Utána ment fodrászhoz.....
A gyerekek kaptak egy kis tápszert, hátha alszanak.... hát, a kaját megették, aludtak kb 17 óráig, de utána megint balhé volt, újra ki kellett venni Őket a placcra.
Papa lejött egy fél órára, legalább nem egyedül kellett szórakoztatnom Őket. :)
18:20-kor Apa is haza ért, ma megint korábban végzett. :)
Mama is jött később, ezután pedig hirtelen megcsappant a társaság, a korábbi 4 főből maradt a gyerekeknek 2 (Apa és én) amiből általában csak az egyikőnk volt utána már bent.. Eléggé zokon is vették a dolgot....:(

19:30-kor megfürdettünk, előtte ugye készülés, pakolás, stb....
A filmet viszont alig láttam, mert egyáltalán eszük ágában sem volt aludni, utána meg nem tudtak szerintem, fájhatott a hasuk meg az ínyük.. Így, egyszerre.  Ínykenés után jobb lett valamivel, utána felváltva ment a pukizgatás is, meg persze a sírás...
Az uzsonnára adott banános rizses tejpép plusz egy puding úgy tűnik nem volt jó párosítás. :((
21 óra után csak el tudtuk altatni Őket, de nagyon nehéz volt. :((
Azóta nyugi van, hogy meddig, az majd kiderül.

Apa reggel 5-kor kel, jó lenne ha nyugton lennének éjszaka, hogy tudjon pihenni. Bár Ő általában tud akkor is, ha nincsenek nyugton. :) Esetleg ha felébred Ő is, akkor amíg megcsinálom a kaját addig elvan az épp síró gyerekkel, ha odateszem az ágyba...

Na megyek én is és próbálok aludni, bár van egy sejtésem, hogy még éjfél előtt kelnem kell.... egy előnye van a kései fekvésnek, hogy kevesebbszer kelek, ha még nem alszom. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)