2010. január 25., hétfő

Újabb jó éjszaka. :)

Az este Levike végül rajtam aludt el. Ahogy átvettem Apától már hajtotta is a fejét a mellkasomra, persze nem aludt el rögtön, forgolódott meg nyűglődött még egy ideig, 22:10-kor tettem a helyére.
Utána én is aludtam, ide már nem jöttem vissza, főleg hogy előtte mérgemben ki is kapcsoltam a gépet, úgy mentem be altatni.
Legalább egyszer sikerült éjfél előtt elaludnom. :)
Szerencsére nem kellett felkelni éjszaka, végig aludtak, reggel 7-kor keltünk.
Bár Levike néha fent volt mert nyígott kicsit, de mindig vissza aludt. Livikét egyszer hallottam kicsit beszélgetni úgy 5:30 körül, de 2 percen belül abbahagyta Ő is, így nem kapott kaját és Levit sem ébresztette fel szerencsére. Szóval bár felkelni nem kellett, azért párszor voltam fent, azért jó volt ez így is! :)

Reggeli szokásos dolgok, súlyt elfelejtettem mérni, de holnap biztos fogok, mert hónap forduló is lesz, és ha máskor nem, hát olyankor tuti mérek. :)

Apa 10-re ment dolgozni, lehet, hogy ma is előbb végez, de még nem tudta megmondani reggel.

10:30-kor becuccoltunk az irodába, mert Mama nem tudott kijönni a csomagos várása miatt.... Szépen megették a kis alma-banán-babapiskóta keveréket, most hoztuk ki Őket, kicsi tápszer és hátha lesz egy kis alvás.
Ki nem akarom tenni most még Őket, mert mínusz 10 fokot ír a Google... az azért nagyon hideg.

A mai ebédjük vagy valami üveges lesz, hogy néha azt is egyenek és ne unják meg a házit, vagy veszek ki zöldséges keveréket meg húst, még nem tudom.
Most csak három féle van lefagyasztva, a sütőtök, a zöldséges keverék amit Apa csinált, meg a Mama-féle zöldséges keverék, amiben kelkáposzta is van.
Nézegetek már recepteket kicsit jobban, mint eddig, hogy miket lehetne főzni, bár elvileg majdnem mindent már... csak kicsit másképp mint magunknak...

Egyelőre ennyi, megyek kimosom Levike pelenka-rongyait, mert megint 1 db van ami tiszta. Megint kettővel kevesebb mint a legutóbbi mosásnál, azt a kettőt nem kíséreltem meg kimosni mert nagyon....... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)