2010. január 31., vasárnap

Ennek a hétnek is vége...

A vasárnap délután és az este nagyjából jól telt. Ahogy itt befejeztem az írást, rá 10 percre fel is ébredt Levike, nem sikerült visszaaltatnom, így Livike is felébredt a hangjára....
Jobb híján eljátszogattunk, bár ez nagyjából abból állt, hogy hülyének néztek... megint a konvektorhoz igyekvés volt egyfolytában a cél... a fiók érdekes módon nem érdekli őket, mióta nem tudják kihúzni... Mit kellene kitalálni a konvektor elé barikádnak? Már odatettem a fürdőkádjukat is lefelé fordítva, félig rátettem a játszószőnyeget is, akkor egy darabig elvoltak a játszószőnyeg elején, de persze kitalálták, hogy a kb 10 cm-es helyen a kád és az éjjeli szekrény között hogy lehet bemenni a konvektorhoz. Kész voltam teljesen tőlük! De ma nem kiabáltam rájuk, legalábbis annyira nem, hogy sírjanak is. Inkább kijöttem és próbáltam itt kimérgelődni magam, sajnos földhöz vágni mindent sajnáltam, így maradt a lehiggadni próbálás....
13 óra után pár perccel jött Papa, hozta a Mama által készített húslevesből kiszedett zöldségpürét csirkemájjal és csirkecombbal összeturmixolva, hogy akkor ez lesz a mai ebédjük, a miénk még folyamatban van, de ha megetetjük a gyerekeket akkor legalább ezzel már előrébb leszünk.
Na igen. Ha megetetjük. Ha megeszik. Mert nem nagyon akarták enni. :(( Pedig finom volt.... Kb a felét ették csak meg ketten. :( A túrórudi ment a végén....
Tea helyett most szűrt húslevest kaptak inni. Annak se volt nagy sikere valahogy...
Pedig holnap is ezt eszik, annyival lesz másabb, hogy majd főzök hozzá pluszba egy sárgarépát, hogy több legyen. Meglátjuk mennyire fog akkor majd ízleni. :)

Ahogy kész lettünk bepakoltuk Őket a hordozóba és bementünk, így mi is tudtunk ebédelni.
14:30-kor kaptak egy kis tápszert, hogy hátha alszanak. Aludtak is, 15 óráig. :(
Ezután megint játék, de nagyrészt a kiságyban, nem vettem ki Őket, nincs értelme a konvektortól szedegetni Őket, meg amíg jól elvoltak ott is, addig hagytam. :)

Közben vasaltam is, boltba sajnos nem jutottam el....

17:20-kor kapták meg az uzsonnát, kekszes tejpép Livi maradék gyümölcsével...
Ezt most jól megették, Livi még többet is evett, mint Levi. :)

Nem nagyon akartak már maradni, így a hordozóval kihoztuk Őket ide a konyhába hintázni. És igen, megint elaludtak, és igen, megint 18 óra után... Livi 18:30-kor aludt el és 19:05-kor ébredt fel, de akkor is már úgy,hogy kicsit megbirizgáltuk, Levi pedig 18:10-től 18:35-ig aludt....
Mivel ők még nagyon rövid idő alatt ki tudják magukat aludni, így jól le kellett fárasztani a társaságot fürdés előtt.....
Megint ment a viháncolás ezerrel, most Livike is nagyon élvezte a dolgot... :)

19:45-kor fürdés, utána kaja és alvás...
Szokás szerint kiderül, hogy meddig. :)

Holnap megyünk a kora.ellenőrzésre...
13 órára vagyunk beírva, de szerintem elég lesz 13:30-ra is menni, mert mindenkit 13-ra hívnak, és nekünk meg ugye pont akkor van kb az ebédünk.... így ha jól csináljuk, akkor időben megeszik a gyümölcsöt, mondjuk 10-kor, 12:30-kor az ebédet, főleg ha nem alszanak akkor lesz jobb előbb etetni, 13-ra végzünk, gyors öltözés is irány horány, vagyis a Hetényi kórház.... Ezt most így kitaláltam, holnap meg majd leírom hogy valójában hogy sikerült. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)