2010. január 10., vasárnap

Biztos az időjárás az oka....

Egyszerűen másra nem tudok már gondolni, a szokásos fogzási és hasfájós tüneteken kívül.
Egy-két nem végig alvós éjjel után jön esetleg egy amikor nem kell felkelni, vagy este altatni a gyerekeket.
A tegnapi az első kategóriába esik.
23 óra körül tettem Livit a helyére a hordozóból, mert előtte többször felébredt, nem tudtam letenni anélkül, hogy újra sírni kezdene.

Közben előtte ittam Neocitrant, amitől ugye kicsit jobban lehet aludni, mint ha nem isszuk meg. És egyébként is olyankor a meleg ágy esik jól, és nem a folyton felkelni, altatni, kaját csinálni, járkálni, mint az elmúlt éjjel tettem.

Először 1:30-kor ébredt Levi. Kivettem és betettem a nagy ágyba a helyemre, amíg csináltam egy kis kaját, mert tudtam, hogy anélkül nem fog elaludni...
Közben Livi is felébredt, úgyhogy kórusban sírtak amíg csináltam a kajájukat..
Utána alvás.

3:30-kor ismét Levi sírt, de vissza tudtam simogatni....
4 órakor ismét Levi, de semmit nem kellett csinálnom, visszaaludt, de arra "jó" volt azért hogy felébredjek....
5:50-kor Livi ébredt sírva, 90-es kaja és alvás kb fél óra múlva.. Már azt hittem nem is alszik vissza....
Végül 7:40-kor keltünk.
Nem csináltam egész adag kaját Livinek, mert már az 5:50-est se ette meg mindet.

Gyors tisztába tevés, öltözés, kaja adás, takarítás, placc csinálás, tízórai gyümölcs készítés, közben Apa elment horgászni (bár azt mondta, lehet hogy jön hamar, mikor mondtam Neki, hogy akkor etethetek egyedül... mert Mama még mindig beteg. Legalábbis nem akar fertőzni....)
10:10-kor gyümölcs etetés Papával, aki magától, kérés nélkül jött segíteni. :) (gondolom Mama kérte meg..)
10:40 óta kint vannak a babakocsiban, ez most egy órája van.
Alszanak.
Ha behozom őket fel fognak ébredni. :(
Lóg az eső lába.... :( Nézegetem 5 percenként, hogy esik-e már.
Közben főnek a pelenkák. (Levi "rongyai" mert tegnap este hirtelen azt vettem észre, hogy már megint nincs tiszta.... és már megint szét kellett vágnom egy újabb textilpelust.. Volt anno 20 db, most kb 10 van egyben. Sajnos elég sokat ki is dobok, de a legutóbbi mosás óta csak 2 ment kukába, a többit megmentettem. :))   )

Nna.. egyelőre ennyi, megyek teregetni meg behozom Őket mégiscsak, elég volt ennyi a levegőből, elég hideg van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)