2010. január 3., vasárnap

Itt van a tél....

... itt van újra.
Este 8 körül elég intenzív havas eső kezdett esni, majd az éjszaka folyamán ez átment hóesésbe. Reggelre annyi esett - és folyamatosan esik - hogy lapátolni kellett. :(

Tegnap egész nap hideg volt, de ez nem tartott vissza attól, hogy kitegyük a gyerekeket levegőzni. Ki kell használni, ha nem esik az eső vagy a hó.... :)
Biztos, hogy sokat jelent a délutáni és esti "viselkedésük" alakulásában, hogy voltak-e levegőn vagy sem. Mivel már nem nyár van, hogy órákig kint legyenek, így sajnos ha elalszanak akkor is be kell hozni Őket max 1 óra után, mert azért elég hideg van, akárhogy be is vannak bugyolálva.
A jó kis levegőzés után Levike még 18 óra után is elaludt, ami mondjuk nem volt jó ötlet, de most mit tudtam csinálni?!
A fürdést is halasztottuk, 20 óra el is múlt mire elkezdtük, hiába volt a sok játszás meg fárasztás, Levi nem akart elaludni.
Kitettem a nagy ágyra középre, közben leültem az ágy szélére mert a tévében volt valami érdekes, erre egyszer azt látom, hogy ott van mellettem szinte az ölemben, és teli szájjal vigyorog. Na mondom ez szép! :) Hiába nem tud még konkrétan kúszni, körbeforgással meg hencsergéssel simán közlekedik, úgyhogy most már Ő sem maradhat a nagy ágyon csak úgy egyedül, mert még a végén leközlekedik....
Melléfeküdtem, hátha elalszik, de csak vigyorgott, magyarázott azon a kis édes hangján, annyira aranyos a hangja amikor nem ordít vagy sír, hanem "beszélget" :) Megpróbálom majd felvenni egyszer....
Persze egy idő után eltört a mécses, egyre fáradtabb volt, ringattam magamon, de csak forgolódott jobbra-balra, egyszerűen nem láttam a végét ennek az altatásnak... :(
23 óra is elmúlt mire elaludt végre! Akkorra már én is álmos voltam, persze a nyűglődésének hangja is volt amire Livi is felébredt, úgyhogy majdnem altatni kellett Őt is.
Végül Livi egy 90-es kajával aludt el, Levi meg ugye még rajtam.

2:30-kor megint ébredés volt, újabb altatásos kaja és alhattam végre én is tovább...
Nem tudom hogy kellene leszoktatni arról őket, hogy ne csak kajával aludjanak el.
Előbb-utóbb a tápszert el kell majd hagyni, akkor mi lesz? A vizet nem igazán szeretik, a teát sem, és egyáltalán semmi ilyesmit.. meg azzal lelocsolják magukat az ágyban....

Ez után már csak reggel 8:10-kor ébredtünk, vagyis kicsit előbb, de akkor keltem fel. :)
Így is majdnem 9 óra volt mire elkészültem mindennel, utána még kimentem havat lapátolni is.... Apa 10-re ment dolgozni, sikerült 9-ig aludnia, pedig ez is ritka, hogy nem kiabálják fel a gyerekek. Vagy én, amikor a gyerekekre kiabálok... :) Nem szokott jól esni korán reggel amikor egyfolytában hasba meg mellbe rugdosnak pelenkázás közben, szóval sokszor az én hangomra hamarabb felébred mint a gyerekekére. :) De ma jók voltak, nem kellett hangosan szólni.... :) Tudom amúgy se kellene. Csakhátugyetürelmemnemnagyonvan.......

A gyümölcsöt 11 óra után adtuk oda Mamával, most alvás van.
Gyorsan eltelik a nap....

Jövök ahogy tudok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)